niedziela, 1 maja 2011

Dokładnie 8 dni temu powinien znaleźć się tutaj chociaż symboliczny tort. W poszukiwaniu tego spóźnionego tortu znalazłam tyle jajcarskich pomysłów... Jednakże doszłam do wniosku, iż skoro obchodzę drugą rocznicę powstania bloga to trzeba czegoś bardziej wyjątkowego niż tort. I tak oto znalazłam takie cuda, muszę pomyśleć nad wykonaniem takich na swoje urodziny... Wracając do tematu. Dokładnie 21 kwietnia 2009 roku rozpoczęłam przygodę z recenzjami blogowymi.

Pamiętam wtedy jedynie Zosię z Lekturek, potem znalazłam blog Kalio. Było to naprawdę mały świat i w życiu nie przyszłoby mi do głowy, że po zaledwie krótkim czasie tak bardzo się rozrośnie. Pamiętam ten postrzelony pomysł, żeby założyć bloga z takim recenzjami. Blogowania nie rozpoczęłam od tego pomysłu. Na onecie przeszłam przez chyba wszystkie etapy zaczynając od pamiętnika, idąc przez wirtualną hodowlę, grafikę, potem przez grafikę z pamiętnikiem, ocenianie, ponowne wypisywanie żali i wreszcie stanęło na tym. W sumie nie przypuszczałam wtedy, że tak długo wytrwam. Że kiedyś będę dostawała książki za darmo, że będę pisać tak jak teraz. Kiedy przypomnę sobie swoje pierwsze posty to mam ochotę schować się pod ziemię. Pamiętam również pierwsze wypady do antykwariatu. Dopiero wtedy poczułam się prawdziwym molem. Dopiero wtedy ludzie zaczęli mnie tak postrzegać. :)

Cofając się wstecz dostrzegam magiczną siłę przypadku, którą teraz tak bardzo doceniam. Cieszę się, że przypadkowy pomysł trwa już dwa lata i że nadal mogę być tu z Wami. [Teraz mogłabym zacząć monolog podziękować :)] Dobrze, że jest takie małe miejsce w świecie, gdzie mogę porozmawiać z ludźmi, którzy nie znają granic akceptacji, tolerancji czy wieku. Cieszę się, że mogę do was należeć.

Z okazji drugiej rocznicy chciałabym zorganizować konkurs... i tak zobligowałam się do zrobienia go, ale ładnie połączymy te dwie sprawy w jedną. Otóż do rozlosowania mam:


Do wygrania jest najnowsza powieść z tematyki paranormal romance - Anioł - L. A. Weatherly.

Zasady są proste, książka zostanie rozlosowana pośród osób, które w komentarzu wyrażą chęć na posiadanie książki. Dodatkową prośbą (nieobowiązkowo, niepunktowaną w losowaniu) jest odpowiedź na pytanie - Co Ci się podoba/ a co nie (czy jest coś, czego zmianę byś widział/a) na moim blogu.

Zgłosić może się każdy, nawet bez posiadania bloga, konta na blogspocie czy innych portali blogowych bądź książkowych. Anonimowych proszę o podpisanie zgłoszenia jakimś nickiem lub mailem. Konkurs trwa do 8 maja

40 skomentuj:

  1. Ja się zgłaszam.

    Przede wszystkim podoba mi się szablon, bo jest taki Twój ;)
    To, co jest dziwne i to jedyne rzecz, to to że w "Home" rozciąga Ci okładki książek w poziomie. I tylko tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog bardzo mi się podoba. Jest inny niż wszystkie, które do tej pory spotkałam :)

    Zgłaszam się

    I wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się rocznica bloga zbliża wielkimi krokami, sama nie wiem, czemu się jej jakoś boję... Bo będę się musiała zastanowić nad tym, co dał mi blog, Wy wszyscy... A boję się, że nie ogarnę wszystkiego, że zapomnę wtedy o czymś ważnym :).

    Jedyne, co mi się nie podoba w Twoim blogu to to, że jest tak świetny, o wiele lepszy od mojego. Tak, odzywa się mój egoizm :D. Ale to pochwała, a nie skarga :).

    Powodzenia w dalszym blogowaniu, dużo książek, dużo czasu i duuuużo radości!

    Więc zgłaszam się ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łhohohoh, gratuluję wytrwałości.
    A co lubię? Lubię "advanced" wygląd, profesjonalizm ze szczyptą dziecięcego(sic! młodzieżowego)spojrzenia na wszystko oraz różnorodność w doborze lektur. :)
    Życzę kolejnych dwóch lat (dziesięć też może być) oraz dużego regału z ciągle powiększającą się kolekcją. :)

    A do konkursu się nie zgłaszam, bo uznaję, że mi raczej nie wypada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalszych owocnych lat w blogosferze i wielu wielu fajnych książek. Żeby Ci się to nigdy nie znudziło i żebyś zawsze była zadowolona z tego, co robisz :) :*

    Do konkursu się zgłaszam oczywiście.

    Oczywiście mi na Twoim blogu najbardziej podobają się recenzje, fajnie piszesz. Ciekawym pomysłem były także wtorkowe dyskusje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:*:*:*:* i oczywiście wielu wspaniałych książek do czytania - aby nigdy ich nie zabrakło, oraz kolejnych rocznic:)

    Zgłaszam się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)

    pozdrawiam,
    cococoot [cococoot@wp.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgłaszam się, ale gratuluję rocznicy i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się z przyjemnością. :)

    I życzę wielu kolejnych rocznic! Po prostu: sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)

    sto lat :)

    na blogu podoba mi się wszystko, od szablonu po postu bądź na odwrót, jak wolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę dla znajomej nastolatki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. witam!

    mam chęć na Tą książkę :)

    adres kontaktowy: tola283@gmail.com

    Na bloga trafiłam przypadkiem i zaglądam od niedawna. Póki co wszystko mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielu jeszcze takich lat życzę :)

    I zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i składam serdeczne gratulacje z okazji drugiej rocznicy - oby było ich jeszcze wiele! :) Podoba mi się... Powiem przekornie: to, że sądząc z opisu, obie lubimy Dr House'a i gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ,a w twoim blogu podoba mi się dosłownie wszystko - jest bardzo ładnie ,prosto i estetycznie ,a do tego serwujesz tutaj naprawdę świetne recenzje ,także ja jestem wielkim, oddanym fanem twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak jeszcze wyskoczę z takim pytaniem nie w tym temacie i nastroju :D Jak udało ci się nawiązać współpracę z Amazonką?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego. Żadna zmiana - jeśli o mnie chodzi nie jest potrzebna, Twój blog bardzo mi się podoba.
    Zgłaszam się do losowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To już druga rocznica? Gratuluję. Te muffinki są świetne, nie raz już oglądałam takie cuda, w życiu bym tego nie zjadła, bo takich rzeczy aż szkoda ;D
    Co do bloga to mi się podoba, najbardziej to okienko gdzie wyświetlają się najnowsze posty, genialne to jest.
    I po książkę zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłaszam, bo od dłużego czasu wodzę oczami, za tą książką. A blog mi sie podoba , bo jest taki ... klasyczny inny od mojego, a ja lubię czasem prostotę, choc mój odbiega trochę a nawet bardzo od tego założenia. No cóż kobieta zmienną jest :-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się zgłoszę :) pozdrawiam i życzę kolejnych blogowych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście że się zgłaszam :-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Również się zgłaszam!
    W Twoim blogu podobają mi się recenzje - ten styl pisania:) I to nie jakieś tandetne podlizywanie się ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!! Ale dwa lata temu blogów było już całe mnostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no już dwa latka stuknęły - gratulacje. Początki zazwyczaj bywają kompromitujące (nie jestem wyjątkiem), ale każdy jakoś zaczyna. Najważniejsze by iść do przodu, rozwijać się i szukać inspiracji.
    Przy okazji zdałam sobie sprawę, że przegapiłam swoją czwartą, a to znaczy, że przestaję się tym przejmować i jakoś celebrować.

    Zgłaszam się, tradycyjnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej poluję na tę książkę, ale ostatnia promocja w empiku wyssała mój portfel... Tak więc ZGŁASZAM SIĘ do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego! Oby więcej takich rocznic :)

    Do konkursu również chętnie się zgłoszę. A tym, co najbardziej cenię w Twym zakątku jest niepowtarzalny, fajny klimat, który tworzysz Ty, Twoje recenzje oraz przejrzysta, miła dla oka szata graficzna. Bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stoooo lat, stoooo lat, niech żyje żyje nam Wykredowana! :)

    Proszę, masz o 4 miesiące dłuższy staż od mojego :D

    Po recenzji tej książki napisanej przez Kalio i ja się skuszę o zgłoszenie do losowania :) A na Twoim blogu najbardziej podobasz mi się Ty, Twoje opinie, recenzje, dyskusje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielu kolejnych rocznic Ci życzę i żeby zarówno czytanie, pisanie jak i prowadzenie bloga było cały czas przyjemnością :)

    Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych latek! :)

    Zgłaszam się. A w blogu raczej nic bym nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i zgłaszam się. I bardzo podoba mi się szablon Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. @Violy, odezwali się do mnie sami ;)
    @Anno, oczywiście nie twierdzę, że byłby tylko te dwa! Co to to nie, ja pamiętam, że wtedy poznałam tylko te dwa, nawet jeśli było ich 20, to teraz jest ich z 120 albo i lepiej. :)

    Dziękuję Wam wszystkim za ciepłe słowa, każde bardzo się dla mnie liczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również zgłaszam chęć posiadania tej książki :) Mój adres e-mail: fallen.leaves@onet.eu
    Blog posiada wszystko to, co powinien posiadać dobry blog. Jest prosty, przejrzysty i przemawia do odbiorców. Przynajmniej do mnie :)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. uuuu, dwa latka stuknęły. Starość nie radość.
    Oby tak dalej, oby lepiej, oby jeszcze przynajmniej kolejne dwa lata :)

    a przy okazji, zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy :) Do książki się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję :)
    A książkę z chęcią przygarnę.
    Pozdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    I gratuluje rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.
    Jestem tutaj pierwszy raz, a już w oczy rzucił mi się profesjonalny szablon i świetnie pisane recenzje. Jedynie mi sie nie podoba rozciąganie okładek na stronie głównej i takie... no, szarawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się (:

    Bardzo podoba mi się czysta surowość Twojego bloga. Jest bardzo przejrzysty i czytelny. Nie zaśmiecają go tandetne reklamy, ozdóbki i in.

    Pozdrawiam,
    indiferencia

    OdpowiedzUsuń
  39. To ja też się zgłaszam :)

    Mój adres e-mail: ab03lo2@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.