piątek, 26 listopada 2010

Mówią, a wręcz sądzą, że okres świąteczny bogaty jest w prezenty. W tym roku okres świąteczny zaczął się chyba wyjątkowo szybko albo to ja mam wyraźny problem z kupowaniem książek.

Na pierwszy rzut idzie najnowszy stos, recenzyjny (oczywiście "Gdzie Indziej zapodziało się na chwilę robienia zdjęcia i zostanie uwiecznione na kolejnym), dzięki któremu uśmiech mam od ucha od ucha. Wydawnictwo MayFly nawiązało ze mną współpracę przysyłając mi "Wszystko za Everest" Jona Krakauer'a (w dodatku z filmem na podstawie tego cudownego reportażu). Trzy poniższe książki to efekt nawiązania współpracy z Wydawnictwem Novae Res, które dzisiaj przysłało mi swoje cudne książki.

[Od góry]
1."Wszystko za Everest" Jon Krakauer
2."Bez rewanżu" Maciej Rozdejczer
3."Efekt kobiety" Małgorzata Kalinowska
4."Tajemnice greckiej Madonny" Bożena Gałczyńska-Szurek

Drugi stosik to trochę mojego szaleństwa. Era pięciorga to już prezent na gwiazdkę. Szczególnie jest udany przez to, że w Empiku wycyganiłam 15% zniżki. Nie wiem, jak tego dokonałam, ale pierwszy raz w życiu udało mi się wywalczyć rabat.


[Od góry]
1."Widma w mieście Breslau" Marek Krajewski
2."Gdzie indziej" Gabrielle Zevin (także do recenzji)
3."Krótki i niezwykły żywot Oscara Wao" Junot Diaz
4."Kapłanka w bieli" Trudi Canavan
5."Ostatnia z dzikich" Trudi Canavan
6."Głos bogów" Trudi Canavan


Trzeci stosik to nic innego jak efekt wyprzedaży. Dużej wyprzedaży w KDC. Każda książka kosztowała mnie 10 zł... Zatrważająca cena! Więc w te pędy poleciałam na stronę i pokupowałam trochę. Czekam jeszcze na "Cień wiatru", bo był niedostępny, ale mają przysłać. W przeciągu miesiąca...


[Od góry]
1."Pieśń łuków.Azincourt" Bernard Cornwell
2."Zagubiona przeszłość" Jodi Picolut
3."Mary, mary" James Patterson
4."Rejs" James Patterson

Czwarty, ostatni (a szkoda!) stosik. Głównie wygrane, chociaż dwie pierwsze są zdobyczami wymiany z Kalio. Numery od 3 do 6 to wygrana na portalu Oblicza Kultury. Czasem lubienie kryminałów przydaje się do rozwiązywania konkursów. :-)

[Od góry]
1."Dopóki mamy twarze" C.S.Lewis
2."Dziwnologia. Odkrywanie wielkich prawd w rzeczach małych" Richard Wiseman
3."Judaszowe dziecko" Carol O'Connell
4."Dziedziczka" Mary Higgins Clark
5."Gorączka kości" Val McDermio
6."Zaginieni" Jane Casey

36 skomentuj:

  1. Nooo, podoba mi się! :D
    "Gdzie idziej" będę mieć, jak dam znać wydawnictwu Initium, że jestem gotowa na przesyłkę :) "Gorączkę kości", "Judaszowe dziecko" i "Zaginionych" mam do recenzji od Prószyńskiego, a "Gorączka" już dawno przeczytana i zrecenzowana. Swietna książka :)
    Chętnie podebrałabym Ci Canavan i Cornwella, to świetny pisarz. Dobry wybór! :)
    Co do książek z Novae Res to jeszcze nie wiesz, czy będą takie cudne ]:->
    I małe pytanko - jak wygrałaś te kryminały na Obliczach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stosy :D Coś ten piątkowy wieczór jest wieczorem stosików ;)

    Dzięki za podpowiedź o książce Cornwella, już poszukałam. Co dziwne - nie widzę jej w promocji "wszystko za 10 zł", ale wyszukane po nazwisku autora już tak :S Chciałam coś jeszcze dorzucić, ale nie widzę żadnych ciekawych książek dla mnie, może korale Mamie dorzucę. Tylko teraz nie wiem, czy coś mnie nie omija, bo jak Cornwella tam nie widziałam, to może czegoś jeszcze nie? Ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiliko - tu masz rację, ale to takie moje stwierdzenie do każdej recenzyjnej książki. ;-)
    Jak przyszło "Wszystko za Everest" to tak skakałam ze szczęścia. Pięknie wydana!
    No widzisz, Ty większość do recenzji dostajesz, ja muszę dbać o siebie sama.

    Engo - bo to nie jest w wyprzedaży za 10 zł, nie pamiętam jak je wyszukałam, ale nie są uwzględnione żadną wyraźną wyprzedażą.
    Tutaj masz link do "Pieśni łuków": http://www.kdc.pl/piesn-lukow-azincourt_p10165207.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie widzę, że jest masa książek w niewielkich cenach, które niby są w promocji, ale nijak nie jest to określone :/ Trzeba się nieźle naszukać. Szkoda, że nie ma wyszukiwania po cenach (w sensie nie tak jak jest: 0-50 zł, ale w mniejszych przedziałach ;)). Ale i tak się cieszę, że dzięki Tobie zamówię tego Cornwella :D

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie Ci takich pięknych stosów zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomijając Canavan - wszystkie książki w sam raz dla mnie. Niektóre co prawda mam, ale ciii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Engo - cieszę się, że mogłam pomóc. Myślałam nad tym samym! Dlaczego nie może być mniejszy przedział. Ale to już jest, by utrudniać ludziom życie. :-)

    Dominko - Ty też piękne stosy do domu przynosisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te stosy, zachwycona jestem:) miłego czytania...bo nie wątpię, że będzie owocne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale znalazłam jednak wyjście, w wyszukiwaniu rozszerzonym można sobie ustawić segregację wg cen (od najmniejszej do największej i odwrotnie), potem sobie wybierałam odpowiednie kategorie i było w miarę ok. Ale łatwiej byłoby to rozwiązać z mniejszą ilością "klikania".

    Wzięłam tego Cornwella i "Ostatniego powiernika pierścienia" za 7 zł, więc razem z przesyłką wyszło 20 zł :D Dzięki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaś - dziękuję Ci bardzo!

    Engo - teraz to Ty mnie zainteresowałaś. Zawsze chciałam przeczytać tego "Ostatniego powiernika pierścienia". :-) Chyba sobie jeszcze domówię. :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Można napisać, że się wściekłaś z tymi książkami? Niezłe stosy, sama niedługo pstryknę fotkę kolejnemu.

    Miłego czytania. Pewnie dobiegniesz setki do końca roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło rajuśku, ile książek!:D Zazdroszczę całego stosika nr 2 i jeszcze "Dziwnologii" do tego.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agna - i jeszcze mi mało ;-) Za chwilę pewnie znów coś kupię, ale jak na razie mam odwyk.

    Moreni - dziękuje. Nie ma czego zazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się :D To czekamy na przesyłki, a potem będziemy się cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No kochana, widzę, że zostałam właśnie rozgrzeszona z mego poprzedniego stosu :)

    Miłego czytania i czekam z niecierpliwością na recenzje.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, a Picoult za dyszkę już nie ma, jaka szkoda :(. Stosy cudne i ta Canavan tak pięknie się tam prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Engo - ja chyba nie zamówię. Nie ma pierwszego tomu. :(

    Claudette - to teraz ja proszę o rozgrzeszenie.

    Dziękuję

    Izusr - dziękuję. Na pewno nie ma? Zaraz sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Izusr - faktycznie! A to skubańce.

    Hiliko - zapomniałam odpowiedzieć.
    Był konkurs, do wymyślenia był konkurs kryminalny. Podałam pomysł i wygrałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetne stosy. Canavan mam dwie pierwsze części, jeszcze brakuje mi trzeciej - kupiłam dla córki na urodziny, ale wiele razy podczytuję jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na recenzje książek Trudi Canavan, bo ogromnie chciałabym te trzy cudne książeczki przeczytać. Może Mikołaj przyniesie mi pod choinkę, zobaczymy... :) Widzę również "Judaszowe dziecko", co mnie cieszy. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej książki. Gratuluję współpracy z nowymi wydawnictwami, mam nadzieję, że będzie jak najbardziej udana, ja sama zawarłam już współpracę z kilkoma wydawnictwami, co mnie bardzo cieszy. :) Poza tym chciałabym również przeczytać recenzję książki Jodi Picoult, którą masz w swoim stosie, bo tej akurat nie czytałam. W każdym razie masz zachwycający stos! Jest się czym pochwalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze ale stosików!:) Mogłaś im jeszcze zrobić wspólne zdjęcie rodzinne;) Byłoby imponujące;) Zazdroszczę najbardziej ostatniego stosu! W sumie wszystkich tytułów z niego ;)
    Erę pięciorga czytałem i hmmm... dla ostatniego tomu warto przeczytać całość;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatrix, u mnie też tak jest. Moja mam ogólnie dość marudzi, że za dużo czytam, ale jak sama coś chce czytać to wędruje do mnie do pokoju. ;-)

    Leno, gratuluję Ci! W końcu zostałaś doceniona! A mogę zapytać z jakimi wydawnictwami współpracujesz?
    Canavan mam już zrecenzowane dwie pierwsze części. Właśnie też sobie przypomniałam, że w stosie nie pokazałam "Uczennicy maga". :o

    Pablo, Twój ostatni stos był równie imponujący. Jak to mole zazdrościmy innym książek i ciągle nam mało. :-)
    Na specjalne życzenie, jak tylko wrócę do domu, zrobię wspólną fotkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę patrzeć na takie cudowne stosy, bo aż człowiekowi zachciewa się iść w te pędy do księgarni po jakieś nowe cudo.
    A potem dziura budżetowa się tworzy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tego wszystkiego dużo... Wprowadzę się do Ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Elino, mam dokładnie tak samo! :)

    Nyx, dla Ciebie zawsze znajdzie się miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. no niezle!!! ale NAJBARDZIEJ NAJBARDZIEJ zazdroszcze Ci książki "Wszystko za Everest" !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. JAK JA KOCHAM TE BLOGOWE STOSY!!! RAJ DLA OCZU I DUSZY! :) Cudne są.
    "Gdzie Indziej" bardzo chciałabym przeczytać, napisałam dwukrotnie do Wydawnictwa Initium w sprawie egzemplarza recenzyjnego, ale nie odpowiedzieli. :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh - wygląda na to, że masz co czytać :D ... Ciekawi mnie, w jakim czasie to pochłoniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ileż ciekawych pozycji ;) już nie mogę się doczekać ich recenzji ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosik super, a ja mam dla Ciebie Mikołajkową zakładkę. Proszę o kontakt madzia28op@interia.pl.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej!!!!
    Nie wiem od czego mam zacząć i które książki ukraść :) Ale cudownie się patrzy, życzę więc także cudownego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Empik dał zniżkę!!?? Nie wierzę ;) :D

    Piękne stosy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow... jestem w szoku :D Kocham stosiki a tu ich aż 4 sztuki :) Coś pięknego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.