sobota, 1 stycznia 2011

Nie jestem osobą chętnie oddającą swoje książki. Takie typowy ze mnie mól-egoista. :) Jednak tym razem postanowiłam podzielić się pewną książką, która stoi u mnie podwójnie na półce. Mam nadzieję, że spodoba się komuś równie mocno jak mi.

Do wygrania jest pierwsza część cyklu Czarnych Kamieni - Córka Krwawych - Anne Bishop.

Zasady są proste - wystarczy zgłosić chęć wygranej w komentarzu. Zabawa trwa do 7 stycznia do północy. W sobotę nastąpi zwolnienie blokady maszyny losującej.

Zgłosić może się każdy, nawet bez posiadania bloga, konta na blogspocie czy innych portali blogowych bądź książkowych.


49 skomentuj:

  1. Koniecznie się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przeczytała. Zgłaszam swoją kandydaturę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ho, ja bym się nie zgłosiła?:D
    ZGŁASZAM SIĘ!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!!!
    elff@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze,że ja też chętnie z książkami się nie rozstaję, ale mam kilka, a nawet kilkanaście zdublowanych. Jak wszystkie rozpakuję będzie co rozdawać, a teraz sama posłusznie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja do tej kolejki też się dopisuję - rollerblade1982@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o o o i ja się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. no to się zgłoszę, zwłaszcza, że od pewnego czasu mam na tą książkę ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, wiem, dopiero co wygrałam jedną książkę, ale na "Córkę Krwawych" poluję od dawna i ciągle nic ;p Tak więc: zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, nie mogę się nie zgłosić.
    Zatem - zgłaszam się.

    I dużo szczęścia życzę w Nowym Roku ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta autorka dopiero przede mną, dlatego zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zgłaszam!!!! Bo już od jakiegoś czasu poluję na A. Bishop, ale w mojej bibliotece nie ma żadnej z jej książek... I pewnie nie prędko się pojawią...

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! I to jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zglaszam sie! :) Pozdrawiam noworocznie.

    www.omoimczytaniu.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje szczęście do wygrania czegokolwiek jest wręcz niemożliwe, ale zgłaszam się z czystej zasady 'a nóż się uda'. A więc ZGŁASZAM się, haha. Pozdrawiam wyrysowana.blog.onet.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. anne bishop nie znam, a bym chciała + uwielbiam dostawać prezenty = zgłaszam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Ci! :)
    Już tak długo decyduję się na kupno, a tu konkurs!
    No, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :-)) Słabo to widzę, ale kto nie próbuje ten nie ma ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też, ja też się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.