poniedziałek, 31 stycznia 2011

Bardzo szybko mija czas odpoczynku, niestety. A już tym bardziej czas ferii. Naładowana nową energią przedstawiam wam nowe nabytki na moich półkach. W najbliższym czasie ukażą się recenzję tych 3 książek, które zabrałam ze sobą na wyjazd. Kiedy to będzie? Nie wiem.


Stosik pożyczony
[od góry]
1."Zbieracz truskawek" Monika Feth
2."Studnia wieczności" Libba Bray
3."Niewidzialny" Mari Jungstedt (czeka na zrecenzowanie)
4."Pogodynek" Steve Thayer
5."Matka" Pearl S. Buck



 Stosik własny
 [od góry]
1."Świętoszek" Moiler
2."Skąpiec" Moiler
3."44 scotland street" Alexander McCall Smith [od Kalio]
4."Oczyszczenie" Sofi Oksanen
5."Brak złudzeń" Marcin Pietraszek [wygrana u Isabell]
6."Uczennica maga" Trudi Canavan
7."Affrykańskie i inne zmyślenia" Zbigniew Sawicki [wygrana u Książki moja miłość]
8."Attyka" Gary Killworth
9."Hamlet" William Shakespeare
10."Makbet" William Shakespeare
11."Romeo i Julia" William Shakespeare

Stosik recenzyjny
Jak widać spory rozmiarów, co bardzo mnie cieszy.


Stosik recenzyjny 1
 [od góry]
1."Pewność siebie. Jak mała zmiana może zrobić wielką różnicę" Paul Mcgee [od wydawnictwa Editio]
2."Tajemny klucz do Millennium skandalisty Stiega Larssona" Irene Lind [od wydawnictwa Editio]
3."Droga do oświecenia" Dalajlama XIV, Jeffrey Hopkins [od wydawnictwa Editio]
4."Dr House i Filozofia - Wszyscy kłamią" William Irwin, Henry Jacoby [od wydawnictwa Editio]
5."Czysta Krew i Filozofia" William Irwin, Rebecca Housel [od wydawnictwa Editio]
6."Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców" Dennis Tedlock [od wydawnictwa Editio]
7."Eon. Powrót Lustrzanego Smoka" Alison Goodman [od wydawnictwa Telbit]
8."Strażniczka Bramy" Michelle Zink [od wydawnictwa Telbit]

Stosik recenzyjny 2
 [od góry]
1."Eiger wyśniony" Jon Krakauer [od wydawnictwa MayFly]
2."O chłopcu, który ujarzmił wiatr" Bryan Mealer, William Kamkwamba [od wydawnictwa Drzewo Babel]
3."Uratować Sprite'a" Mark R. Levin [od wydawnictwa Esprit]
4."Przestań całować żaby. Czas rozejrzeć się za Księciem z Bajki" Madeleine Lowe [od wydawnictwa Esprit]
5."Ostatnie królestwo" Bernard Cornwell [od wydawnictwa Erica]
6."Elbing 1945. Odnalezione wspomnienia" Tomasz Stężała [od wydawnictwa Erica]
7."Zimowy monarcha" Bernard Cornwell [od wydawnictwa Erica]
8. "Nieprzyjaciel boga" Bernard Cornwell [od wydawnictwa Erica]

Czytania, a czytania. :))

17 skomentuj:

  1. ło matko !!!!! stos????? mega stosy!!!!
    wiele interesujących tam dojrzałam :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... Ale piękne stosy:)) Życzę miło spędzonych chwil z książką w ręku:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła:)))
    Czytaj, pisz, czytaj i pisz i w ogóle dobrze, że już jesteś:)

    Ja jestem strasznie ciekawa tego Eona. I Studni wieczności też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też opadła - nieźle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stosy. :) Co do Mari Jungstedt - na mnie czeka inna jej książka do recenzji, "We własnym gronie".

    OdpowiedzUsuń
  7. No po prostu cudne. Nawet nie będę wymieniać, które pozycjebym przechwyciła, bo wyliczałabym do nocy ;)
    gratuluję, zazdroszczę i życzę owocnego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. te Twoje stosy z jednej strony budzą zazdrość, a z drugiej trochę przerażają ! ;) Strasznie dużo książek, nie wiedziałabym, na którą rzucić się najpierw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj z powrotem, cieszę się, że odpoczynek był odpoczynkiem. Patrząc na stosy to wymagana będzie spora dawka energii i skupienia, nie wspominając o obowiązkach szkolnych.

    Zazdroszczę książki o Majach, autorstwa Cornwella oraz Trudi Canavan. Styczeń nie był u mnie łaskawy dla książek, ale lepsze czasy nabierają rozpędu.

    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooomako ile książek :D Życzę Ci dużo czasu na ich czytanie i czekam niecierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosy...niesamowite, a ja najbardziej zazdroszczę stosiku własnego:-)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja CI zazdroszczę czasu na te wszystkie wspaniałe lektury. U mnie matura coraz bliżej i trzęsę tyłkiem ;)

    Mnie też się ferie skończyły... ciężko wrócić do szkolnej rzeczywistości, szczególnie jak teraz plan się przedstawia następująco: jutro - kartkówka z matmy, pojutrze - klasówka z matmy, jeszcze później - klasówka z fizyki i prezentacja z historii. I teraz będę mieć tak do oporu (z fizyki, matematyki i polskiego), bo chcą żebyśmy dobrze maturę zdali. Chyba długo książki innej niż przedmiotowa nie zobaczę ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. super stosy. :) Tylko czytać, czytać i czytać :) Zatem miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne stosy. Ja też postawiłam na ferie przed sobą duże zadanie jeżeli chodzi o czytanie, ale Ty ustawiłaś sobie poprzeczkę wyżej ;P Życzę więc miłego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie komentarze!
    Fakt, trochę ich się uzbierało. :) W końcu, kochanych książek nigdy dość. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.