niedziela, 10 czerwca 2012

Akcja pokazywania swoich biblioteczek przeszła szerokim echem i każdy zdążył pokazać swoją. Oczywiście mi również marzyło się pokazanie własnych zbiorów, ale co pokazywać, kiedy wszystko leżało upchnięte na stoliku, bo nie było miejsca? Teraz, kiedy w końcu mam regał, mogę pokazać moją kolekcję zdobytą w przeciągu 3 lat.

Na początku wyglądało to tak. Każda książka wylądowała na podłodze...


i łóżku, żeby zostać poukładaną według wydawnictw.

Efekt końcowy, 3 niezlikwidowane półki

Półka pierwsza (od prawej strony): Książki wydawnictwa Wilga + Diuna

Półka pierwsza i książki wydawnictwa Prószyński i S-ka

Półka pierwsza i książki Prószyńskiego + Harry Potter

Półka pierwsza, czyli książki młodości - Ania + Harry Potter

Półka druga(od lewej strony): Książki Capricorna, Prozami i Novae Res i Dolnośląskiego

Półka druga: książki Dolnośląskiego, Jaguara, Fabryki Słów oraz różne cykle 

Półka trzecia: Zbiory najróżniejszych wydawnictw - trochę anglojęzycznych, zysk i s-ka, rebis

Półka trzecia: Świat Książki, Red horse i zbiórka różnych wydawnictw

Półka trzecia i trochę różnorodnych książek


Wygląd końcowy, mój nowiusieńki regał

Półka pierwsza: Galeria Książki i Supernova

Półka pierwsza: Erica

Półka druga: Otwarte, Telbit i kawałek Bellony

Półka druga: Bellona

Półka trzecia:  Albatros i kawałek W.A.B.u

Półka trzecia: W.A.B. oraz Czarna Owca

Połka czwarta: Mag, Dwójka bez sternika i kawałek Initium

Półka czwarta: Initium

Półka piąta: Agora, G+J, 360 stopni oraz Literackie

Połka piąta: Muza

Połka szósta: Znak oraz Editio

Połka szósta: Editio, Esprit, Drzewo Babel, Repilka oraz Bukowy Las

Półka siódma: czasopisma - Focus, książki z dzieciństwa

Półka siódma: słowniki oraz Podróże marzeń

Ostatnia półka to różnego rodzaju książki, z tyłu mam jeszcze stare podręczniki

22 skomentuj:

  1. Bosko! Ja już nie mogę się doczekac mojego nowego regału. Gratuluję - jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! :D Ile książek, wyglądają wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biblioteczka, chyba i u mnie czas się rozejrzeć za nowym regałem, choć moje zbiory są skromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biblioteczka, tyyyyle książek *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobry pomysł z układaniem wg wydawnictw, bo mi już brakuje pomysłów, żeby poukładać je konkretnie. Już kategoriami czy z podziałem na literaturę polską i obcą zawsze braknie mi miejsca.

    Spróbuję u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć porządku i ilości książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brak mi słów... zatkało mnie... pozazdrościć!!
    a ile książek bym Ci z chęcią podkradła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. To niebo! o: Ile wspaniałych książek, tylko pozazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek można pozazdrościć. To fakt.
    Dziewczyno, zakochałam się w Twoich zielonych ścianach!

    Pogłaszcz kotka ode mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała biblioteczka, ja lubię układać według gatunków a później alfabetycznie ;)
    Ja dzisiaj sprzątałam i wyniosłam wiele książek dla dzieci, żeby zrobić miejsce nowym i żeby nie pourywały się półki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh,sama bym nie pogardziła nowym regałem - chociaż gdzie miałabym go postawić, zwyczajnie nie wiem. Za to widzę, że kotecek się załapał na zdjęcie.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie prezentuje się twój regał, wiele z powieści z chęcią zobaczyłabym na swojej półce, którą chyba też czas najwyższy jakoś uporządkować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że na jedno ze zdjęć załapał się kotek ;)

    Piękna biblioteczka i jak ładnie te książki są poukładane! Sama bym chciała mieć tak ułożone swoje zdobycze, ale niestety, jak na razie to niemożliwe ;))

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, masz się czym pochwalić. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiej biblioteczki. Swoją drogą jeszcze nigdy nie widziałam, żeby ktoś układał książki wydawnictwami, ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać czyjeś książki, masz bardzo ciekawy wystrój + świetny kot! :D
    Jednak sądzę, że do książek najlepsza jest szklana gablotka, bo kurz jest ich wielkim wrogiem, a nie da się czytać wszystkiego non stop!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ja! zazdroszczę. Wszystkie zakupiłaś, czy dostałaś od wydawnictw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część jest moja, część od wydawnictw. Mniej więcej pół na pół ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.