czwartek, 7 czerwca 2012

Przeczytane książki: 10
Ilość stron: 3653
Książki do recenzji: 8
Książki inne: 2

Książki w ramach wyzwania trójka e-pik: 1
Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 0
Książki w ramach wyzwania popularna klasyka: 0
Książki w ramach wyzwania Rosja w literaturze: 0
Książki w ramach wyzwania czytam Kinga: 0
Filmy w ramach wyzwania oscary - najlepszy film: 0

Najlepsza książka: "Tajemnice wydarte zmarłym" Emily Craig
Ilość książek w stosie: 135
Ilość książek do recenzji: 40

Od wydawnictwa:
Amazonka -/2
Bellona 3/12
Dwójka bez sternika -/1
Editio -/3
Erica -/4
G+J 1/2
Initium 2/3
Muza 1/6
Prószyński i S-ka -/1 (w tym 6 gazet)
Telbit -/4
Wilga -/1
Znak literanova -/4

Maj obfitował w duże ilości wolnego czasu, przez co mogłam pozwolić sobie na ciągłe zaczytywanie. Teraz z końcem maja nastał czas, kiedy gonimy z czasem przed zakończeniem roku, co chwile są jakieś sprawdziany, więc kiedy wracam do domu albo się uczę, albo kładę spać. Jestem wyczerpana. Co raz lepiej idzie mi nadrabianie zaległości recenzyjnych. Myślę, że wakacje pozwolą mi wyjść na prostą. Priorytetem na ten miesiąc jest dla mnie wyciągnięcie wszystkich ocen i jak najlepsze wyniki na świadectwie. Dlatego do 22 czerwca może tu być pusto. A jak Wasze plany na te miesiąc?

6 skomentuj:

  1. W mojej szkole najciężej było pod koniec maja, ale teraz już wyszłam na prostą i planuję korzystać z pięknej pogody i wolnego czasu :D Czuję, jakby już wakacje były :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyników :)
    i życzę równie owocnego kolejnego podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, bardzo dobry wynik! Oby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyników. Życzę, aby kolejne miesiące był jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto teraz przycisnąć, żeby niedługo móc się cieszyć wakacjami i wolnością :) I mnóstwem książek, filmów, muzyki... ach, byle do lata! :)

    Trzymam kciuki
    i po raz kolejny zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.