niedziela, 31 października 2010

Raz już tu byłam. Wtedy urzekł mnie wordpress. Teraz doprowadził do lekkiego załamania. Jestem wzrokowcem, muszę co jakiś czas zmieniać wygląd, bo stary zupełnie mi nie odpowiada i ma się wrażenie monotonii. Oczywiście, mam takie wrażenie tylko u siebie. Tak więc na wordpressie denerwował mnie fakt braku mozliwości edycji kodu. Chociaż był to CSS, nie HTML, który znam, poradziłabym sobie. Dopingowałoby mnie to jeszcze bardziej do zapoznania się z tą możliwością. Lecz... wordpress opcję takową zrobił płatną. W dolarach. To już szczyt.

Zresztą. Tu są wszyscy. Byłam i ja. :)

Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie czytać tak jak na poprzednim blogu.

PS. Blogspot ma taką cudowną możliwość spakowania wszystkiego i przeniesienia się. Zawsze mogę wrócić na wordpressa.


18 skomentuj:

  1. Widzę, że i Ty w końcu się przeniosłaś. Już wklejam u siebie nowy adresik.;) W dodatku okazałaś się moją imienniczką.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger jest fajniutki, ja też się przeprowadziłam i było to najlepsze, co mogłam zrobić:) Napewno się tu zadomowisz.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam zawsze, że na wordpressie można nieco zmienić szerokość szablonu i takie tam! A tu proszę, okazuje się, że nie. Szkoda, bo od jakiegoś czasu o tym myślałam.
    Powodzenia na blogspocie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jest całkowicie bez różnicy, gdzie piszesz. Chociaż kółka mi się nie podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi! Przypełzłaś za mną. ^^
    Te przenosiny to ostatnio jakaś plaga. Idę dokonać korekty w linkach.

    Niestety z bloxa nie da się przenieść gładko wpisów, czekam cierpliwie aż blogger coś z tym fantem zrobi.

    Miłego blogspotowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na pewno i na blogspocie będę cię czytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dodałam do obserwowanych :) Czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) ja się cieszę, że od razu zdecydowałam się na blogspot :) a tak poza tym to nie wiem czy bym umiała tak się przeprowadzić i wszystko zostawić. no. ale życzę powodzenia w nowym miejscu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również już wklejam nowy adres. Na razie pozostaję na wordpress, bo dobrze mi się na nim pisze, ale kto wie...?

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja teraz zacznę czytać Twojego bloga, jako, że wcześniej na niego nie trafiłam. :) Dodaję do linków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilithin - niestety nie można. Jedyne, co możesz zmienić, to motyw. W zależności jaki sobie wybierzesz masz różne opcje. Przeważnie jest ich bardzo mało.

    Edith - z innych portali tu nie da rady przenieść wpisów i komentarzy. Ale z blogspota wszędzie. Akurat blogger ma taką cudowną możliwość, że pasuje wszędzie. :)

    Dziękuję Wam bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że to dobry wybór. Blogger jest kompatybilny z wieloma czołowymi serwisami (np. facebook, twitter, google) i właściwie niemal wszelkimi możliwymi (dobrze rozwiniętymi) portalami i stronami. Poza tym, można do woli ingerować w kod, bawić projektantem szablonów (znakomita funkcja!) i dostosowywać wygląd całkowicie 'pod siebie'.

    Muszę jednak przyznać, że Twój blog na wordpresie podobał mi się tak bardzo, że aż rozważałam przeprowadzkę tam. A tu proszę bardzo! Odwrotna sytuacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę blogspot i cieszę się, że tu jesteś, już linkuję u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję decyzji! Ja już czuję się na blogspot jak "w domu" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.