piątek, 25 lutego 2011

Co tu dużo dodać, wydawnictwo zdublowało przesyłkę i mam dla Was do wygrania pewną powieść, której pierwszą część już recenzowałam na łamach bloga. Druga stoi w kolejce do przeczytania, więc pewnie niebawem pojawi się recenzja. Tutaj znajduje się recenzja pierwszego tomu, a w do wygrania jest:

Do wygrania jest druga część Trylogii Arturiańskiej - Nieprzyjaciel Boga - Bernarda Cornwella.

Zasady są proste - wystarczy zgłosić chęć wygranej w komentarzu. Zabawa trwa do 4 marca do północy. W sobotę nastąpi zwolnienie blokady maszyny losującej.

Zgłosić może się każdy, nawet bez posiadania bloga, konta na blogspocie czy innych portali blogowych bądź książkowych.

39 skomentuj:

  1. W takim razie zgłaszam się bardzo chętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się recenzja pierwszej części mi się podobała więc jak już wygram skompletuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też chętnie się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę przepuścić takiej okazji :D
    Oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się. od dawna mam chętkę na tą trylogię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ustawiam się i ja w kolejce:) zgłoszonko

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się też, skoro to takie proste i bez wysiłkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ją czytam, ale chciałabym mieć swoją :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się zgłaszam, jak nie trzeba mieć bloga, profilu na nk, fb i konta na allegro :D
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!:) Brakuje do kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja się zgłaszam :)
    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej okazji nie można przegapić, zgłaszam się ... wiolkaiwanicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę chcę!:) Zgłaszam się:) Będę miał jak coś pretekst do zakupienia reszty;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ktoś mi kupił trzecią część, a ja tej nie czytałem. Więc zgłaszam się, choć nigdy nie wygrywam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. lidia.ciopala@op.pl4 marca 2011 22:56

    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.