niedziela, 29 lipca 2012

Ponieważ dawno nie było tutaj konkursu czas najwyższy by wreszcie coś zorganizować. A do wygrania jest przezabawna książka, której recenzję mogliście czytać wczoraj. Do rozlosowania mam 2 egzemplarze:
"Gorącej wiadomości" Fern Michales.

Zasady są banalnie proste. Aby wygrać pierwszy egzemplarz należy umieścić komentarz dokładnie pod tym postem. W drodze losowania wyłonię zwyciężce.
Aby móc wygrać drugi egzemplarz należy wejść na profil Wykredowanej na facebooku, polubić stronę i pod zdjęciem tej książki napisać komentarz.

Losowanie odbędzie się 5 sierpnia o godz. 21, czyli macie równo tydzień, aby powalczyć o najnowszą książkę wydawnictwa Bellona.

Książki w konkursie ufundowało Wydawnictwo Bellona.

20 skomentuj:

  1. Nie mam FB więc wpisuję się tutaj:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)

    na FB również się wpisałam [Magiczny Świat Książek]

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie się zgłoszę :)

    Cieszę się, że nie ogarnęła Cię ta paranoja z odwoływaniem konkursów, bo to już zakrawa na śmieszność :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, chętnie przeczytam (o ile szczęście dopisze) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytałabym tę książkę :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytaniu recenzji nie mogę się nie zgłosić, próbuję szczęścia :)

    PS. Tutaj kłania się zasada "nie oceniaj książki po okładce". Okładka wskazuje na przeciętne romansidło, a nie na taką książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, idealne książka dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzje nie złe ksiąka idealna dla mnie dla mamy i może kilku innych mam w okolicy troche swiata pewnie zwiedzi jak juz opusci moje rece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.