poniedziałek, 8 lipca 2013

Przeczytane książki: 12
Ilość stron: 4156
Książki do recenzji: 12
Książki inne: 0

Książki w ramach wyzwania czytam Kinga: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 1
Książki w ramach wyzwania pierwsze słyszę : 1
Książki w ramach wyzwania popularna klasyka: 0
Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 1
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Rosja w literaturze: 0
Książki w ramach wyzwania z półki 2013 : 0
Filmy w ramach wyzwania oscary - najlepszy film: 0

Najlepsza książka: "Jedz, co chcesz" Krystyna Naszkowska
Ilość książek w stosie: 165
Ilość książek do recenzji: 56

Od wydawnictwa:
Alabtros -/1
Agora 2/5
Amazonka 1/2
Bellona 2/10
Dwójka bez sternika -/1
Editio -/3
Erica -/3
G+J -/1
Initium 2/4
Muza 2/15
Prószyński i S-ka -/3
SQN 1/3
Telbit 1/4
Znak literanova -/3

Czerwiec był dla mnie łaskawy pod względem czasu i możliwości czytelniczych, co widać po wyniku, ale kompletnie nie oszczędził mi zdrowia. Ponad miesięczne poważne choróbsko do dziś jeszcze troszkę daje się we znaki, ale to tylko kwestia odzyskania sił. Czerwiec był miesiącem, kiedy mogłam naprawdę odpocząć, skończyłam liceum, zdałam maturę, teraz czekam tylko na wyniki z rekrutacji na studia i cieszę się z zasłużonych wakacji. Chociaż plany niestety się nie powiodły i maturę pewnie będę poprawić to i tak cieszę się, że mam to już za sobą.

W lipcu planuję leżakowanie z książką, nadrobienie straconego czasu - czyli pójście w końcu na egzamin z prawa jazdy. Oprócz tego planuję rozwijać słownictwo polskie i angielskie, może poszukam jakiejś stałej pracy. Najważniejsze jest dla mnie to, że skończyłam pewien etap w życiu i teraz będę kierować się tylko tam, gdzie będę spełniać swoje ambicje zawodowe i kształcić się w tym kierunku.

A jakie są Wasze plany na lipiec?

8 skomentuj:

  1. Gratuluję podsumowania. 12 książek - świetny wynik :) Życzę Ci, aby lipiec był równie owocny, o ile nie lepszy :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taki będzie, planuję spędzać czas raczej poza miastem, więc powinno być dużo czasu na czytanie :-)

      Usuń
  2. Świetnie Ci poszło. Mogę tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym miesiącu udało mi się przeczytać tyle książek, ile przez ostatnie parę miesięcy. Oby to tempo się utrzymało, bo jednak sporo zaległości porobiło się przez przerwy związane ze szkołą i w ogóle. :-?

      Usuń
  3. Gratulacje. Bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wynik, a ze zdrówkiem mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej - szkoda pogody na chorowanie :) A egzamin na prawo jazdy nie jest taki straszny jak mówią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówko lepiej, ale nadal czeka mnie jeszcze parę badań. Do egzaminu podeszłam raz i tak się przestraszyłam i zestresowałam, że nie poszłam zapisać się na kolejną próbę. I tak przeszedł mi czas ważności teorii i wszystko od nowa. Mam nadzieję, że jednak za drugim podejściem stres da mi pożyć i zdam, bo trzeciego razu to ja już chyba nie przeżyje.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.