niedziela, 11 grudnia 2011

W tym całym biegu wystawiania ocen kompletnie zapomniałam, że obiecałam konkurs na Mikołajki. Niestety, mikołajki minęły, a konkursu nie było. Moja szkoła przechodzi samą siebie, cały tydzień tyram, nie mam czasu na nic, nawet na treningi, a już nie mówiąc o czytaniu. Czekam już teraz tylko na przerwę świąteczną, żeby mieć to w końcu z głowy i móc odpocząć. Tym bardziej, że podczas tej przerwy świątecznej ktoś zanurzy się w najnowszej powieści Schmitta, którą mam do rozlosowania!

Do wygrania jest właśnie ta oto książka. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy napisać w komentarzu zgłoszenie. Oczywiście anonimy zobowiązane są do pozostawiania nicku/maila. Konkurs trwa do 16 grudnia, do północy! Czas start!

31 skomentuj:

  1. Zgłaszam się chętnie!
    Edyta
    leo20k@interia.eu
    i zapraszam też do mnie na mały konkurs.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się ;)

    i mam nadzieje, że szkoła Cię nie zamęczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się i ja:)
    Dorota
    sarenka13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się!

    Mnie za to studia zamęczają, jak zwykle, ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :) a zabieganie w szkole rozumiem aż za dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie między sprzątaniem, a gotowaniem świątecznym przeczytałabym tę książkę :-)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się zgłaszam:) i zapraszam do mnie na konkurs, który ogłoszę już dziś...już zaraz...

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię lubię, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście i ja się zgłaszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! ;)
    milena211@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam :) I pozdrawiam :)
    bazgradelko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A chętnie się dołączę do zabawy :)
    ksiazkoholiczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)


    isia1449@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się!

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.