piątek, 10 września 2010

Po raz kolejny tłumaczyć swoją nieobecność to taka sprawa żenująca, ale ważna ze względu na dobre relacje między mną a Wami, moim drodzy czytelnicy. Nie opuszczam waszych wpisów dlatego, że mam "lenia", lecz powodem jest brak szybkiego komputera. Mój laptop zacinał mi się co pięć minut, więc pozostawało mi tylko czytanie wpisów, a stacjonarny był w naprawie.

Poniekąd winę mogę zwalić też na moją rękę, której leczenie zakończyło się dzisiaj. Ogromnie się z tego ciesze, gdyż rekonwalescencja trwała 2 lata!

A trzecim powodem jest liceum, które będzie sporo czasu wymagać, niestety. Pierwsza klasa to pierwsze zapoznania z nauczycielami, którym trzeba ukazać się z jak najlepszej strony. Pierwsze wrażenie zostaje w pamięci na zawsze, a nie chciałabym wyjść na lenia. :)

W między czasie dostałam dwa zaproszenia do zabawy. Odpowiem na razie na jedno, bo z nim nie mam problemu, to drugie sprawia mi duży kłopot.

10 rzeczy, które lubię:

1. Sproketa - czyli mojego owczarka niemieckiego, którego kocham nad życie, bardziej niż kiedykolwiek kogoś innego. 2. Czytać - a to niespodzianka, prawda? Książki zbieram, kupuję, poczytuje, pożeram. To taki mój "mały" nałóg. 3. Podróżować - zwiedzanie i odwiedzanie to jedno z największych marzeń mojego życia. Dla mnie każde miejsce ma coś w sobie i warto je zobaczyć. Każde miejsce jest piękne i czarujące. 4. Żużel - uwielbiam czuć ten swąd palonej gumy, słyszeć ryk maszyn, drżeć się wniebogłosy dopingując moją drużynę i kocham te emocje. 5. Hokej - w połączeniu z jazdą na łyżwach, którą uprawiam od mniej więcej 8 roku życia. Lód to mój żywioł. :D 6. Filmy - wszelkiego rodzaju, po prostu uwielbiam oglądać dobre kino. 7. Nosić trampki - oznaczające nie tylko styl mojej muzyki, ale również bliskie mojemu sercu, wiążące tyle wspomnień. 8. Pisać - szczególnie recenzje, ale również wiersze, refleksje czy sentencje. 9. Wolność myśli - jaką mam zakodowaną w głowie. Nie boję się swojego zdania, swoich odczuć i przekonań. Lubię swoje refleksje i sposób myślenia. 10. A na koniec wszystko to, czego nie wymieniłam, a bardzo lubię/uwielbiam/kocham. :)

Na koniec trochę perełek z blogowego wyszukiwania:
  • super men goły
  • witryny na świecie seksu
  • oryginalny napis tweety
  • zmieszch rysunki
  • naznaczona kalio
  • piękne singielki
  • dlaczego jeśli ktoś chce umrzec
  • in vitro pożyczyłam
  • 2 klony uciekaja by poznac prawde

0 skomentuj:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.