wtorek, 14 września 2010

Ostatnio trochę nazbierało się tych książek, dawno nie było też żadnego postu, więc wypadałoby coś napisać. Ostatnio odkryłam, że zarwała mi się półka od ilości książek. 2 kołki z 3 wyszły ze ściany. A mówiłam, że regał mi potrzebny, a mówiłam. Ogólnie to już brakuje mi miejsca w pokoju. Książki są wszędzie.

Liceum jest bardzo... ciekawe. To zupełnie inny świat od gimnazjum, tutaj ludzie prezentują sobą jakąś kulturę. To nie jest już okres błazeństwa czy głupich żartów przeszkadzających nauczycielom w lekcji. Nauczyciel ma większy respekt. Chyba. Albo to tylko ja tak widzę. :)

I jedna, ostania, ważna kwestia dotycząca szkoły. Tak na nią narzekamy, że musimy do niej chodzić, a nie doceniamy tego, że możemy się uczyć. Uświadomiła mi w tym pani od angielskiego. Jakieś 100 lat temu miałabym już dziecko i pracę w jakimś zakładzie przemysłowym. Dzisiaj mam możliwość wyboru, kształcenia się i zdobywania wiedzy. Warto to czasem docenić.
Lecąc od góry:  1."Coś do ukrycia" Dominique Barberis od Kalio, 2."Eclipse" Meyer Stephenie okazja za 2 zł w ciuchlandzie, 3."Opowieść o Niewidzialnym" Schmitt Eric dzisiejsza zdobycz z biblioteki, 4."Morze Potworów" oraz 5."Klątwa Tytana" Riordan'a, 6."Kolacja z zabójcą" Marinina Aleksandra w końcu pierwszy tom, 7."Koralina" Gaiman Neil piękna powieść, wygrana u Dominiki Anny, 8."Misja Ambasadora" Canavan Trudi obowiązkowo, 9."Wyspa ściętych Hiacyntów" wygrana u Kalio, 10"Digital Fortress" Brown Dan czytana dawno temu, upolowana za 2zł, 11."Martwy dla świata" Harris Charlaine wygrana na Portalu Kryminalnym, 12."Tysiąc dni w Wenecji" oraz 13."Tysiąc dni w Toskanii" Blasi Marlena pożyczka od babci, 14."Dziewczyny z Hex Hall" Hawkins Rachel kolejna książka od wydawnictwa, 15."PS. Kocham Cię" Ahern Cecelia. I na końcu, chociaż nie najgorsze 16."Byłam schizofreniczką", 17."Poganiacze chleba" oraz 18."Kokaina" Rosiek Barbary.

0 skomentuj:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.