czwartek, 24 listopada 2011

Trochę przy szalałam przez ten tydzień i efekt jest tego taki, że znów mam do pokazania stosik! :)

Od góry:
1. "Bóg, kasa i rock'n'roll" Szymon Hołownia, Marcin Prokop [od Wydawnictwa Znak]
2. "Nie wygłoszę tutaj mowy" Gabriel Garcia Marquez [od Wydawnictwa Muza]
3. "Kiki van Beethoven" Eric-Emmanuel Schmitt [od Wydawnictwa Znak]
4. "Tajemnice wydarte zmarłym" Emily Craig [efekt wymiany na LC]
5. "Wyznania gejszy" Arthur Golden [efekt wymiany na LC]
6. "1Q84" tom 3 Haruki Murakami [od Księgarni Amazonka]
7. "Marzenia celte" Mario Vargas Llosa [od Księgarni Amazonka]
8. "Podróże małe i duże, czyli jako zostaliśmy światowcami" Wojciech Mann, Krzysztof Materna [od Księgarni Amazonka]
9. "Eona. Ostatnio lord smocze oko" Alison Goodman [od Wydawnictwa Telbit]
10. "Thor" Wolfgang Hohlbein  [od Wydawnictwa Telbit]
11. "Zemsta" Sharon Osbourne  [od Wydawnictwa Telbit]

Chyba najbardziej zadowolona jestem z upolowania "Wyznań gejszy", na które długo czekałam i wreszcie udało mi się je zdobyć. Nie długo do rozlosowania będzie "Kiki van Beethoven", ale do dopiero w przyszłym tygodniu, aby mniej więcej wygrany otrzymał książkę na Mikołajki.

Tymczasem ja wracam do nauki i mam nadzieję, że zdążę jeszcze coś poczytać.

16 skomentuj:

  1. Super stosik.
    Szczególnie zazdroszczę pozycji nr.1:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny stosik;) Jestem ciekawa recenzji.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły stosik :) Na mnie na półce wciąż czeka Thor. Muszę się w końcu za niego zabrać. A Eonę "męczę" obecnie. Dawno nie czytałam tak długo żadnej książki. Pierwsza część była niczego sobie, ale druga ... bez komentarza.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omatuchno, robi wrażenie.:) A ileż smakowitości! A jakaż różnorodność. Chętnie bym to i owo podebrała.;)

    Czy dobrze wyczytałam między wierszami, że "Wyznania gejszy" już czytałaś (leń ze mnie patentowany i nie chce mi się sprawdzać)? Świetne są.:) Też planuję w bliżej nieokreślonej dalekiej przyszłości dołączyć je do swojej kolekcji.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zazdroszczę książek od Amazonki ,ale z niecierpliwością czekam na wszystkie recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry Boże, jakie smakowitości od Telbitu *-* Schrupałabym je, gdybym tylko mogła!
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny stos...
    ...przyjemnego czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeej! *.* "Wyznania gejszy" to chyba najbardziej pobudza mą zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik! Zazdroszczę Murakamiego cz3 ;)
    Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje stosiki, szczęściara z Ciebie patrząc na te wszystkie książki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam jakieś zaniki pamięci. Myślałam, że już skomentowałam - a jednak nie.
    Czekam na wrażenia z czytania Hołownia&Prokop oraz M&Msów ;).
    Murakamiego pewnie poczytam w przyszłym roku. Żeby chociaż poznać.

    A tak, życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stos robi wrażenie :) zazdroszczę Hołowni i Prokopa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyznania gejszy to wspaniała książka (jakoś niedawno ją czytałam i recenzowałam :) )
    Reszty książek z Twego stosu jeszcze nie miałam okazji czytać, ale liczę, że Ci się wielce spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyznania gejszy - jak ja bym chciała... ;)

    A co do regału - nie musisz mi tego mówić. Ja już nie mam gdzie książek stawiać... No nie mam po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie książek coraz więcej, a miejsca na nie brak! :)
    Świetny stosik, ja również bym się skusiła na "Wyznania Gejszy". ;)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.