wtorek, 27 września 2011

Moja nieobecność wynika z różnych powodów, ale takim kluczowym jest szkoła. Być może to słaba wymówka, ale zaczynając drugą klasę liceum postanowiłam skupić się porządnie na nauce. Wychodzi teraz tak, że cały tydzień uczę się, a kiedy w weekendu już odpocznę zwyczajnie nie mam czasu na dobrą lekturę. Pozostaje tylko czas w drodze do szkoły, ale i ten często przypada na naukę.
Oczywiście z bloga ani z recenzji nie rezygnuję, ale uprzedzam, że recenzje będą teraz pojawiać się rzadko, a to wszystko zależało będzie od tygodnia i zawalenia nauką.
Przez ten czas nazbierało się dużo nowych książek, którymi z przyjemnością się pochwalę :)


1. "Przymierze ciemności" Anne Bishop [od wydawnictwa Initium]
2. "Chorwacja" Sławomir Koper [od wydawnictwa Bellona]
3. "Pałac Kobiet" Pearl S. Buck [od wydawnictwa Muza]
4. "Cesarzowa" Peral S. Buck [od wydawnictwa Muza]
5. "Portret w sepii" Isabel Allende [od wydawnictwa Muza]
6. "Joga. Ilustrowany przewodnik anatomiczny" Leslie Kaminoff [od Portalu Sztukater]

Cały stosik to prezent od Instytutu Wydawniczego Erica
1. "Inne okręty" Romuald Pawlak
2. "Całując grzech" Keri Arthur
3. "Wchodzący księżyc" j.w.
4. "Zwiastun burzy"
5. "Niezwykłe bitwy i szarże husarii" Radosław Sikora

1. "Rycerz z Alcantary" Jesus Sanchez Adalid [od wydawnictwa Bellona]
2. "Słodkie lato" Mari Jungstedt [od wydawnictwa Bellona]
3. "Historia czarów i czarownic" Jesus Callejo [od wydawnictwa Bellona]
4. "Niewinność zagubiona w deszczu" Eduardo Mendoza [od wydawnictwa Znak]

1. "Księga Tris" Tamora Pierce [od wydawnictwa Initium]
2. "Robokalipsa" Daniel H. Wilson [od wydawnictwa Znaku] - pierwsza od dawna wersja przed ostateczną korektą
3. "Baron i łotr" Kamil Gruca [od wydawnictwa Znaku]
4. "Krwawy król" Gail Z. Martin [od Taty]
5. "Pani Shaladoru" Anne Bishop [od wydawnictwa Initium]
6. "Open. Autobiografia tenisisty" Andre Agassi [od wydawnictwa Bukowy Las]

Jak widać biblioteczka sporo się powiększyła. Ja już nie mam miejsca, gdzie to chować, a już nie wspominając o czasie. Na dzisiaj to już tyle, pozostaje mi w końcu napisać zaległą recenzję "Przywoływacza dusz" oraz "Krwawego króla".

Do usłyszenia!

8 skomentuj:

  1. Nie powiem, Twoja bardziej nieobecność rzuca się w oczy bardziej niż sądzisz. Jednak masz rację, nauka jest ważna, a książka zawsze poczeka. Stos godny pozazdroszczenia.

    Nie pozostaje nic innego jak życzyć dobrych stopni i czasu na książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękne stosy :) Szczególnie ostatni ciekawy :)

    A Ty ucz się, ucz! Bo nauka to potęgi klucz... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, jakie stosy:) Mam większość tych książek, ale Autobiografia Tenisisty naprawdę mnie zainteresowała (ostatnio zaczęłam ostro trenować ten sport, spodobał mi się:)).
    Co do nieobecności to według mnie jest to w pełni zrozumiałe, zwłaszcza, że druga klasa jest najbardziej, hmm, męcząca? Jest natłok materiału, ale co ja Ci będę tłumaczyć, sama wiesz pewnie najlepiej:) Ucz się, ucz, wyjdzie Ci to na dobre, zaś na książki zawsze znajdziesz czas! :)
    Trzymaj się !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe stosiki. DO mnie książki wolniej przypływają, ale przypływają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu nie zazdrościć takich perełek...? Obyś tylko znalazła czas na ich lekturę, czego z całego serca życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonale cię rozumiem ,bo u mnie jest podobnie ,a nauczyciele dosłownie dają czadu :D stosik godzien pozazdroszczenia ,więc mam nadzieję ,że znajdziesz czas na lekturę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero duży stos! Do tego wiele pozycji, które są dobre :) Najbardziej jednak zazdroszczę Ci "Historia czarów i czarownic" ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Keri Arthur to tak Ci zazdroszczę, że uuuuuuuuch xD Ale ucz się, ucz. Potem będziesz miała 4 miesiące wakacji po maturze, to starczy na tonę dobrych książek xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.