środa, 4 stycznia 2012

Ciągle nie mogę przyzwyczaić się do zakończenia kolejnego roku. Dni znów się powtórzą, ale nigdy nie będą takie same. Jestem już o rok starsza, niedługo pełnoletnia. Zastanawia mnie, co ten rok szykuje dla mnie, jak bardzo będzie przypominał 2011.

Stary rok niestety nie był dla mnie łaskawy, w większości to pasmo porażek i ciągłych smutków. Lecz nie zapominam o tych przyjemnych dniach i zdobytych planach, które długo będę jeszcze wspominać. W podsumowaniu wyszło: przeczytanych książek 71, w porównaniu z tamtym rokiem wypada to naprawdę słabo.  W zeszłym roku pięłam do 100, a teraz ledwo 70. Wszystko wina tych portali społecznościowych, stron z filmami i serialami. Stron 24 639, tutaj też słabo. Książki przeważnie po 300-400 stron, bardzo mało cegiełek, ale z braku czasu sięgałam raczej po cieńsze książki, aby nie mieć poczucia tak długo czytanej książki. Obejrzanych filmów 83, najwięcej nabitych trafiło się akurat w trakcie świąt i po. Rozpoczętych seriali 4, czyli moich zabijaczy czasu. Potrafię siedzieć i dziennie oglądać 3 odcinki, bo odnalazłam strony bez limitu. Zdobytych medali 4, z czego jestem wyjątkowo dumna, pomimo, że to same medale za udział. W tym roku postawiłam na ruch, chociaż sporadyczny, bo brak mi systematyczności, ale jednak.

Nie mam ulubionej książki, wiele dostało wysokie noty, każda się od siebie różni. Jedyne co mogę wskazać to rewelacyjny serial "Pretty Little Liars" oraz trochę mniej dobry, ale warty zobaczenia "The Borgias". Oczywiście obok "PLL" nie może zabraknąć "Gossip Girl", którą z resztą też fanatycznie oglądam.

Kończąc podsumowanie chciałabym podziękować wszystkim, którzy tu zaglądają, pomimo, że ja rzadko zaglądam do was (ostatnio). Dziękuję za miły rok, oby jak najwięcej takich było z wami. :-) Zapraszam również na 3 zaległe recenzję, które nie długo powinny się ukazać.

Do zobaczenia!

5 skomentuj:

  1. Ten rok z pewnością będzie mi się kojarzył z Twoją osłabioną aktywnością. Jednak przed życiem się nie ucieknie.

    Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie przyjemniejszy, radośniejszy i bardziej satysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, życzę Ci, żeby ten rok był dla Ciebie o wiele, wiele lepszy. Żebyś miała dużo siły i uśmiechu, żeby wszystko Ci się układało, tak, jak tego zapragniesz.

    I bywaj częściej, jeśli znajdziesz czas, bo tęsknimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i życzę samej pomyślności w 2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyniki! Życzę, aby były jeszcze lepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.