wtorek, 1 maja 2012

Przeczytane książki: 7
Ilość stron: 3144
Książki do recenzji: 7
Książki inne: 0

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 1
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 0
Książki w ramach wyzwania popularna klasyka: 0
Książki w ramach wyzwania Rosja w literaturze: 0
Książki w ramach wyzwania czytam Kinga: 0
Filmy w ramach wyzwania oscary - najlepszy film: 0

Najlepsza książka: "Ostatnie królestwo" Bernard Cornwell
Ilość książek w stosie: 135
Ilość książek do recenzji: 45

Od wydawnictwa:
Amazonka -/2
Bellona -/12
Dwójka bez sternika -/1
Editio -/3
Erica 1/5
G+J 1/3
Initium -/2
Muza 2/8
Prószyński i S-ka -/5 (w tym 4 gazety)
Telbit 1/5
Wilga 1/1
Znak literanova -/4

Ten miesiąc obfitował w dużo wolnego, pomimo tych próbnych matur w czasie testów gimnazjalnych, dlatego dziwi mnie tak mała ilość przeczytanych książek. Nie mniej jednak w tym miesiącu sięgałam po książki grubsze, ponad 400-stronicowe. Z planów marcowych udało mi się nadrobić trochę zaległości. Na ten miesiąc znów planuje powrót do chińskiego i rozpoczęcie darmowego kursu na etutor.pl. Mam w planach dalsze robienie materiału z biologii i chemii rozszerzonej i wykorzystanie długiej majówki na czytanie. A wy jakie macie plany?

4 skomentuj:

  1. ładny wynik :)
    jakie plany? sama nie wiem... odpocząć, poczytać, coś obejrzeć, spędzić czas z córką :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik w liczbie stron podobny do mojego, w tym miesiącu było bodajże 3340, tj. 9 ksiązek. Co do recenzji słabiutko, tylko dwie :< Ale poprawię się w maju :) Plany na długi weekend? Duuuużo czytania i wylegiwania się na słoneczku ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Etutor u mnie leży i kwiczy, ale skoro zapłaciłam, to pewnie kiedyś do niego wrócę, żeby wykorzystać to, co mi tam dano :)

    Fajnie, że ruszyłaś jakieś wyzwanie u mnie w tym zakresie wielkie zero.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobre wyniki ;) Mi jakoś kwiecień minął, właściwie nie wiem na czym, ale na pewno nie na czytaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.