wtorek, 3 maja 2011


Pewnego dnia zajrzałam na pocztę, w sumie dzień jak co dzień, prawda? Zaglądam na swoją ukochaną pocztę i cóż moje oczy widzą?
"Witaj,otrzymaliśmy zgłoszenie Twojego materiału „Atramentowe serce”, Funke Cornelia do konkursu Dziennikarz Obywatelski 2010 Roku. Konkurs organizowany jest przez serwis Wiadomości24.pl"

Pomyślałam - pomyłka jakaś. To na pewno nie chodzi o mnie... A jednak okazało się, że to chodzi o moją recenzję. O mojego bloga.

Nadal nie wiem, kto mnie zgłosił. Kiedy? Czemu? Ale strasznie za to dziękuję, bowiem to znaczy, że ktoś mnie wyszukał, pofatygował się i zgłosił. Dlatego potwierdziłam udział, chociaż wiem, że ta recenzja nie ma szans. Z prostego powodu - daleko mi jeszcze do pisania dobrych recenzji.

Niemniej jednak można na mnie głosować. Tutaj można przeczytać recenzję. Głosowanie odbywa się w postaci smsowej, należy wysłać smsa pod numer 7055 o treści dzob.165 (Koszt smsa to 0,62 grosze, można głosować wielokrotnie)

Oprócz tego głosujący mogą ubiegać się o nagrodę dla głosujących; należy w treści SMSa podać także krótkie uzasadnienie (bez polskich znaków!).

Zachęcam również do głosowania na Claudette.

Głosy można oddawać do 31 maja br.

Dziękuję, jeśli ktoś zagłosuje.

9 skomentuj:

  1. @Bibliofilko, bardzo, bardzo Ci dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiego wyróżnienia. :-)A 62 grosze to niedużo, więc warto wysłać, co zaraz uczynię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Viocnia, dziękuję :)
    @Liliowa, szkoda, że komercyjne głosowanie, ale te 62gr da się przeżyć. Na szczęście. :)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Niedopisanie, dziękuję Ci bardzo za tak pochlebne słowa! Dziękuję za głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj sobie przez przypadek zupełny zaglądnęłam na stronę konkursu, a tam już głosowanie!

    Cieszę się, że mogłam Ci pomóc :)

    Dziękuję za reklamę :) Również zamieściłam na swoim blogu informację i link do tego postu.

    Wszak musimy się wspierać, gdyż w konkursie bierze udział bardzo mało blogerów, a jeszcze mniej recenzji książkowych!!!
    Muszę szczerze przyznać, że Twój tekst naprawdę się wyróżnia.

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia!
    Chętnie na Ciebie zagłosuję, ale to wtedy, gdy znajdę w końcu mój telefon, który gdzieś zaginął. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.