środa, 27 lipca 2011

Chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie, jest mi bardzo miło, że ktoś pomyślał o mnie podczas typowania swoich nominacji. Serdecznie dziękuję: LenieLee, Dm1994, Nyx oraz Wiórce.

ZASADY GRY :
1. Na swoim blogu dodaj notkę dotyczącą nominacji, pamiętając o tym by zaznaczyć kto Cię wytypował (podając „namiar” na Blog danej osoby/osób);
2. Napisz o sobie coś czego inni nie wiedzą w 7  punktach;
3. Tak jak ja, nominuj 16 osób, pomijając tę, która wytypowała ciebie;
4.Umieść na blogach wszystkich przez siebie nominowanych, komentarz dotyczący tego, że zostali szczęśliwymi wybrańcami.

A więc, o ciekawostkach na mój temat można przeczytać tutaj, nie widzę sensu, aby pisać ponownie coś o sobie. Mam nadzieję, że nikt nie pogniewa się za mój minimalny wkład w tą zabawę, ale nie chce nominować, aż 16 blogów. Mam kilka ulubionych, które widać po prawej stronie. Śledzę je uważnie, chociaż nie zawsze komentuje. Każda odwiedzająca osoba jest ważna i nie chcę, aby ktoś poczuł się niedowartościowany. :)

Jeszcze raz dziękuję za tyle nominacji. Czuję się dumna z tego powodu. :)

1 skomentuj:

  1. Ja nawet nie wiem, czemu jednak napisałam coś o sobie raz jeszcze. Pewnie mi się nudziło, jak siedziałam na ręczniku. Jakbym była w domu, pewnie by mi się nie chciało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.