wtorek, 30 sierpnia 2011

Zdarzyło się ponownie, że wydawnictwo zdublowało przesyłkę, dlatego mogę obdarować kogoś jednym egzemplarzem najnowszej powieść Mendozy, o której pisałam tutaj.



Do wygrania jest najnowsza powieść hiszpańskiego pisarza - Niewinność zagubiona w deszczu - Eduarda Mendozy.

Zasady są proste - wystarczy zgłosić chęć wygranej w komentarzu. Zabawa trwa do 9 września do północy. W sobotę nastąpi zwolnienie blokady maszyny losującej.

Zgłosić może się każdy, nawet bez posiadania bloga, konta na blogspocie czy innych portali blogowych bądź książkowych. Anonimowych obowiązuje podanie swojego adresu mailowego.


63 skomentuj:

  1. Ja też chętnie, zwłaszcza, że autora nie znam. Kojarzę nazwisko ze słyszenia i tyle, a jakoś nigdy się nie trafiło do czytania... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Mendozę, zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również proszę o uwzględnienie mojej skromnej osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też się zgłoszę, Mendozy czytałam "Przygodę fryzjera damskiego" i mi się spodobała, a jak to jest coś innego, to chętnie poznam autora z innej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Przygody fryzjera damskiego" Mendozy i nieźle się ubawiłam. Więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Mendoza, biorę! (jak Los pozwoli)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię książki Mendozy, a tej jeszcze nie czytałam, więc zgłaszam się :)
    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się i ja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią dopiszę się do listy. Co prawda "Brak wiadomości od Gurba" jednak mnie rozczarował, ale jestem gotów ponownie dać szansę autorowi trylogii o najlepszym fryzjerze damskim w historii literatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również . Bożena
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam książki Mendozy więc zgłaszam się :)
    anna_misiaszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bym chciała :)
    Pozdrawiam!!
    amarasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam Mendozę, więc oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj oglądałam ją w księgarni, więc chociaż spróbuję i zgłaszam chęć przygarnięcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zaszkodzi spróbować - również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już na 2 miejscu się wpisałam, pod starym nickiem, więc proszę mnie tu nie liczyć ale muszę napisać coś gwoli wyjaśnienia (by nie być posądzoną o plagiat blogowy): niedawno założyłam bloga przeczytana.blogspot.com, widniałam w podpisie jako szajajaba. Niestety z kilku powodów musiałam bloga usunąć (co wyjaśniam na nowym) i od dzisiaj, wraz z całą przeniesioną zawartością, występuję w blogowym świecie jako Smaczna Książka właśnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raz, dwa, trzy zgłaszam się:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mendoza!! :D Zgłaszam się.
    cola_light@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Uśmiecham się również po książeczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem za:)

    agatka_b1988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Hiszpańskie danie... ciekawe, co serwuje Mendoza ;) Jestem głodna, zgłaszam się ! ;d

    ankaa.007@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ..

    zajaczek8319@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zgłaszam, może w końcu uda mi się przeczytać coś Mendozy.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też z miłą chęcią się zgłoszę :) i spróbuje swojego szczęścia. Pozdrawiam, Nika :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się również.
    pozdrawiam.
    krysia2304@buziaczeek.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę bardzo!
    lolo_pixi@vp.pl

    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja, i ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako że na Mendozie mi zależy, grzecznie zapytowywuję, o której sobocie mowa we wpisie?? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się z przyjemnością, a może sie uda... :D Pozdrawiam
    http://ancyskowo.blogspot.com/
    Zapraszam do mojej pierwszej rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.