sobota, 4 lutego 2012

Przeczytane książki: 9 (w tym 1 audiobook)
Ilość stron: 3293

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 0
Książki w ramach wyzwania popularna klasyka: 0
Książki w ramach wyzwania Rosja w literaturze: 0
Książki w ramach wyzwania czytam Kinga: 1
Filmy w ramach wyzwania oscary - najlepszy film: 1

Najlepsza książka: "Spadkobiercy" Kaui Hart Hemmings
Ilość książek w stosie: 124
Ilość książek do recenzji: 47

Do tego mam przyjemność zaprosić was na kontynuację wyzwania:

5 skomentuj:

  1. Gratuluję ilości wyzwań. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja chętnie dołączę do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz trochę czytania. Ja zamierzam, dzisiaj sobie obejrzeć "Drogę" na iplex

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wyzwań czytelniczych! Ja wolę się nie przyłączać, bo brak mi samozaparcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się obecnie na polecanych przez Ciebie "Spadkobierców" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.