piątek, 15 kwietnia 2011

Obowiązkowo, obok alergii mojej ukochanej muszą być jakieś książki. Już myślałam, że w tym tygodniu nic nie pokażę, ale dzisiaj listonosz i kurier zasypali mnie nowościami i jest co pokazać.

Pierwszy stosik to zupełny misz-masz
1. "Poczuj się dobrze ze swoim ciałem dzięki odżywianiu według Pięciu Przemian" Barbara Temlie; w sumie dostała to moja mama, jednak zachachmęciłam jej i tak oto wylądowała u mnie;
2."Ewa Luna" Isabel Allende; zupełnie niespodziewana wygrana u Beatrix, jeszcze raz ślicznie dziękuję :)
3."Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości" Mary Roach; wreszcie wypragniona książka tej autorki; od Wydawnictwa Znak
4."Trucicielka" Eric Emmanuel Schmitt; także od Wydawnictwa Znak
5."Ognista" Sophie Jordan; od Wydawnictwa Bukowy Las

Ten stosik w całości jest od Księgarni Amazonka, z którą ostatnio udało mi się nawiązać współpracę:
1."Dobrani" Ally Condie
2."Bojowa pieśń tygrysicy" Amy Chua
3."1Q84" Haruki Murakami

Dzisiaj najliczniejszy. Wszystko od Wydawnictwa G+J:
1."Mafia" praca zbiorowa
2."Dość już łez" Linda Howard
3."Polowanie na sobowtóra" Linda Howard
4."Kolekcjoner oczu" Sebastian Fitzek
5."Uprowadzony" Mark Billingham
6."Blondynka na językach - włoski" Beata Pawlikowska
7."Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" Sherry Argov
8."Kobieta na krańcu świata 2" Martyna Wojciechowska
9."Góry na opak, czyli rozmowy o czekaniu" Olga Morawska

W tym tygodniu to już wszystko. Życzę miłego i spokojnego weekendu. :-)

19 skomentuj:

  1. No to zaszalałaś z tym stosikiem, a Wydawnictwo G+J to Cię rozpieszcza ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnych "stosików". Ja nawiązałem również współpracę z paroma wydawnictwami i jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu. A moja lista się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Maya, fakt, trochę mnie rozpieścili. Mogłabym mieć tak zawsze. :-)
    @Piotrze, dziękuję bardzo. Fajna sprawa ta współpraca, co? Ile to radości niesie, ile frajdy, kiedy otwierasz skrzynkę a tam paczuszka z książkami. (U mnie wygląda to inaczej, bo listonosz zostawia tylko awizo, ale na potrzebę niech już będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne stosy. :) Czekam na recenzje "Uprowadzonego". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawnictwo G+J poszalało widzę ;D Zazdroszczę, bo przynajmniej trzy chętnie bym przygarnęła pod mój dach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam to uczucie gdy wracam do domu i czeka na mnie paczka z książkami . Zazdroszczę ci zwłaszcza stosu od Amazonki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobycze. W moich najbliższych planach "zakupowych" jest na pewno Murakami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stos!:)
    Kilka(naście) książek bym Ci zwinęła. Będziesz miała co robić w weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe stosy ;) To ja zaklepuje "Ale kosmos!", "Dobranych" i "1Q84" ;D

    "Dość już łez" już za mną. Nawet fajna książeczka.

    Przyjemnej lektury życzę i wypatruję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę Fitzka i Tygrysicę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę przystopować. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za komentarze :)
    Każdy by coś podebrał, na coś się zaklepał... czy ja o czymś nie wiem? Jakaś wyprzedaż u mnie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzję książki "Góry na opak" :)

    Cudne stosy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, jest na co popatrzeć (i co poczytać;)). Zazdroszczę Ci zwłaszcza I tomu "1Q84", bo sama mam w domu drugi, ale przez brak pierwszego jakoś nie mogę się za to zabrać, jako że nie lubię zaczynać serii od środka. Gratuluję nawiązania nowej współpracy. W jaki sposób udało Ci się to z Amazonką? Jeśli to nie tajemnica oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! "Trucicielka", "Ognista", "Dobrani"... Nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.