czwartek, 6 stycznia 2011

„Celem wyzwania jest po prostu zachęcenie was do odkrycia, lub ponownego odkrycia, niepowtarzalnego sposobu opowiadania historii przez Harukiego Murakamiego. Jest to naprawdę elastyczne wyzwanie i jedyne, co musisz zrobić, by wziąć w nim udział, to przeczytać przynajmniej jedną książkę Harukiego Murakamiego w roku 2011.” [z blogu wyzwaniowego + tłumaczenie]

W tym roku Tanabata z blogu In Spring It Is The Dawn organizuje wyzwanie, gdzie zadanie uczestników będzie przeczytanie książek Harukiego Murakamiego. Z przyjemnością do niego dołączę, chociaż recenzję będę zamieszczać tylko tutaj.

Wyzwanie trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku.

Wyzwanie obejmuję kilka poziomów, które możesz zmieniać w każdej chwili. Tak samo zmienić można książkę, którą  zamierzasz przeczytać. Nie musisz robić listy ani planować. To wszystko zależy od Ciebie.

Hajime - Read one book
Sheep Man - Read 3 books  
Toru - Read 5 books  
Nakata - Read 7 books
Sumire - Read 10+ books
Super-frog - Read everything Murakami has written!


Zachęcam Was do dołączenia, to może być świetna zabawa! :)

Edit:
Powstała także i polska wersja.

 

20 skomentuj:

  1. Ja w tym roku mam w planie przeczytać kilka książek Murakamiego ;)

    Dotarła przesyłka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ja bardzo chętnie. :) W 2010 czytałam jedną książkę Murakamiego i obiecałam sobie, że przeczytam również inne. Muszę tylko poszperać w bibliotece, mam nadzieję, że znajdę wszystkiego jego dzieła, bardzo bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja na razie nie mam ochoty na Murakamiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączyłam się i wpisałam na listę na http://murakamichallenge.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem fanką Murakamiego i chętnie dołączę do wyzwania. Kilka jego książek mam już przeczytanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! A może zrobimy polską wersję tego wyzwania? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tym, ale jakoś nie widzę większego sensu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja też na razie podziękuję. Mam za dużą kolejkę w domu, żeby podejmować kolejne zobowiązania. Ale z przyjemnością poczytam, co tam przeczytałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja też miałam zacząć czytać książki tego pana więc może też sprobuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się podejmę, w co wątpią. Ale nawet jeśli, to luźno i bez zobowiązań - jak się udo! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jak ja się cieszę, że udało mi się kogoś do wyzwania zachęcić!^^

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. z pewnością jedną książkę Murakamiego w tym roku przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Litero, tym bardziej ciesze się ja, że przetłumaczyłaś i umieściłaś na blogu informację. Nie miałabym pojęcia o tym.

    PS. Widzę już nawet, że powstała polska edycja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki tego pana mam w planach, ale nad dołączeniem do wyzwania zastanowię się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe wyzwanie. Mam w planach przeczytanie kilku książek Murakamiego w tym roku, więc może się zgłoszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc nie widzę sensu ( dla siebie ) brania udziału w wyzwaniach literackich. Albo mam na coś ochotę i chcę to przeczytać, albo nie ;)

    W tym roku Murakami trafił i na moją półkę i grzecznie na mnie czeka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kiedyś przeczytam książkę tego autora, ale chwilowo nie mam ochoty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dołączyłam do polskiej wersji :) Czuję się bardziej swojsko tutaj, a i uczestników będzie pewnie odrobinę mniej jednak, więc przyjemniej :D

    A mogę spokojnie dołączyć, bo przeczytam pewnie przynajmniej 2 tomy, które mam do recenzji (właściwie to na jeden czekam, ale to prawie jakbym już miała :p).

    A Murakamiego bardzo lubię od jakiegoś czasu, urzeka mnie swoją prozą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I tak zamierzałam czytać Murakamiego, więc wyzwanie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Welcome to the challenge! Thanks for joining and mentioning it here. Happy reading!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.