piątek, 18 marca 2011

Mniejsza niż u Engi dnia 4 marca, ale spora! A jak! :)
Najpierw w gwoli wyjaśnień - długo mnie nie było ponieważ szkoła truje mi cały czas o zainteresowanie, jest jak młodsze rodzeństwo, poświęć chwilkę, a tu zaraz cały dzień leci, no i choroba, która dopadła mnie w niedzielę i spowodowała, że leżę na nią do dnia dzisiejszego i leżeć jeszcze będę. Przeklęte choróbsko. Idąc dalej proszę wycieczki coś na co wyczekujecie (nie, nie, nie sklep z pamiątkami) ... stosik!

Od góry:
1."Z dziejów husarii" Radosław Sikora - zupełna niespodzianka od i.w. Erica; już jutro recenzja
2."Historia archeologii. 50 najważniejszych odkryć" Justin Pollard - od Wyd. Bellona
3."Japonia. Leksykon konesera" Henryk Socha - jak wyżej; już niedługo recenzja
4."Największe bitwy w historii" Nigel Cawthome - jak wyżej

 Niech ktoś mi powie, że robi podobnie to poczuję się lepiej. Ja nie wiem, nie potrafię zostawić tej karty pustej, zawsze idę się "tylko rozejrzeć", a potem tak to się kończy. Szkoda, że oczy chcą, a czas się nie rozrasta. Chociaż moja mama ma magiczny czas - mówi do mojego brata, że ma 10 minut na opuszczenie jej pokoju a ten wychodzi po 2 godzinach. Jakby się tak dało zmniejszać, zwiększać czas na czytanie... :)

[Od góry]
1."Opowieści z dzikich pól" Jacek Komuda
2."Miasto kości" Cassandra Clare
3."Błękitnokrwiści" Melissa de la Cruz
4."Walt Disney. Czarny książe hollywood" Marc Eliot - zaispirowana przez Agnę jak i również zajęcia z DKF-u;
5."Wiedza o etyce" Jan Woleński

Załapał się nawet Pan Kot. Cóż, przejść obojętnie obok takich książek... :D

[Od góry]
1."Niewidzialny pierścień" Anne Bishop - od wyd. Initium;
2."Aleja bzów" Aleksandra Tyl - od wyd. Prozami;
3."Excalibur" Bernard Cornwell - od i.w. Erica;
4."Chwała mojego ojca. Zamek mojej matki" Marcel Pagnol - od wyd. Esprit;
5."Życie prywatne i erotyczne w starożytnej Grecji i Rzymie" Sławomir Koper - od wyd. Bellona;
6."Dziewiąty legion" Rosemary Sutcliff - od wyd. Telbit;
7."Srebrna gałąź" Rosemary Sutcliff - jak wyżej;
8."Niosący latarnię" Rosemary Sutcliff - jak wyżej;

Jeszcze dwie sierotki, któe gdzieś umknęły przy robieniu zdjęć.
1."Krąg magii, część 1. Księga Sandry" Tamora Pierce - od wyd. Initium
2."Elbing 1945 (tom II) Tomasz Stężała - od i.w. Erica;

_______________________________________________________________________

Ostatnio zapomniałam też dodać zdjęcie, którym chciałam się pochwalić. Dziękuję za tak wyjątkową książkę i.w. Erica, ponieważ otrzymałam do recenzji  powieść z dedykacją:


Dzisiaj to już wszystko, nic więcej do pokazania nie mam. Ja idę czytać "Księgę Sandry", a wam życzę przyjemnego weekendu i dużo, dużo zdrowia!

10 skomentuj:

  1. wow :D dużo się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, trochę tego jest. Cieszę się, że zainspirowałam - biografia wujka Walta to doskonały materiał na film i przy okazji daje spojrzenie na rozwój animacji.
    Ciekawe co powiesz na książkę Clare, ale po "Błękitnokrwistych" cudów się nie spodziewaj. Więc spokojnie - korzystam z dwóch kont bibliotecznych i one nigdy nie są puste. ;-)

    Czekam na recenzje, a w szczególności "Historii archeologii".

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no... Godne stosiska, godne! Najbardziej to Ci zazdroszczę "Excalibura", jedyna książka, która mi brakuje w tej trylogii. No, ale dla jednej książki nie będę nawiązywała kolejnej współpracy, załatwię sobie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, 'Aleja bzów' mnie zainteresowała. 'Japonia' również. 'Błękitnokrwistych' też bym przeczytała - właśnie teraz potrzebuję tego typu lektury :)

    Stosiska prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.. To się nazywa stosikowy zawrót główy:D
    Gratuluję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej mnie wszystkie pozycje interesują więc siadaj czytaj i pisz recenzje bo już nie mogę się ich doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać - trochę Ci się tego nazbierało, a stosik pierwszy... całkiem ambitny ;-)

    p.s. Fajny jest ten Twój Pan Kot i... fajnie zamknął ślepka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stosiki. Powodzenia w zmaganiach z nimi i chorobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze! Ja tak zawsze zwlekam z pokazywaniem tych stosików, a potem z małych rosną mi ogromne kupki książek i za nic w świecie nie chcą się zmieścić na jedną wspólną fotkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.