niedziela, 15 kwietnia 2012

I. Zapowiedzi

"Połów szczęścia w Jemenie"
 reż. L. Hallström 

Tytuł oryginalny: Salmon Fishing in the Yemen 
Gatunek: dramat, komedia, satyra, polityczny 
Obsada: Ewan McGregor, Emily Blunt, Kristin Scott Thomas 
Premiera: 20/04/2012 

Co mogło połączyć dwójkę tak różnych ludzi? Zamknięty w sobie Fred (Ewan McGregor) pracuje dla rządowego departamentu ds. Rybołówstwa i nie może odnaleźć życiowej drogi tkwiąc w nieudanym małżeństwie. Piękna i odnosząca sukcesy Harriet (Emily Blunt) jest energiczną managerką w wielkiej korporacji. Poznają się za sprawą pewnego szalonego marzenia jemeńskiego szejka, który chce sprowadzić ławicę łososi na… pustynię! W sfinansowanie projektu zaangażowany jest brytyjski rząd - władze Wielkiej Brytanii za wszelką cenę szukają atrakcyjnej historii dla mediów. Dzięki niesamowitemu, acz przepełnionemu wiarą i nadzieją, planowi jemeńskiego szejka Fred i Harriet przypomną sobie co oznacza dawno przez nich zapomniane słowo: szczęście.

"Wichrowe Wzgórza"
reż. A. Arnold

Tytuł oryginalny: Wuthering Heights
Gatunek: melodramat
Obsada: Kaya Scodelario, James Howson
Premiera: 20/04/2012

Na podstawie klasycznej powieści Emily Brontë. Osierocony młody chłopiec imieniem Heathcliff (James Howson) zostaje przygarnięty przez zamożną rodzinę Earnshaw. U nich dorasta i z czasem zakochuje się z wzajemnością w młodszej z przybranych sióstr - Catherine (Kaya Scodelario).




Niestety podczas tego tygodnia nie było mi dane obejrzeć praktycznie nic poza serialami. Co poniektóre ostatnio zaczynają mnie denerwować, bo wymyślają w nich już na potęgę, grają ciągle na tych samych schematach. Jednakże cieszy mnie ogromnie powrót "Borgias", gdy tylko znajdę chwilę czasu nadrobię pierwszy odcinek.

Z dalszym zapowiedzi serialowych oczywiście czekam na powrót "True Blood", co nastąpi 10 czerwca.
Mam nadzieję, że kolejne sezony mnie nie zawiodą, tak jak ostatnio zwodzi mnie "Plotkara". A Wy na jakie filmy/seriale czekacie?

5 skomentuj:

  1. Kaya Scodelario w ,,Wichrowych Wzgórzach"? Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak Kaya wypadła w WW ;)
    No cóż ja nic nie oglądam na bieżąco :P Tylko na co mam obecnie kaprys.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plotkara już dawno przestała mieć swój urok. Potyczki w pracy wydają mi się mniej ciekawe niż te w czasach szkoły. :)
    Ja teraz zachwycam się "Sherlockiem" i "Doktorem Who". Polecampolecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem sceptyczna odnośnie "Wichrowych wzgórz". Heathcliff był Cyganem, nie mulatem.

    Jeśli w obsadzie jest Emily Blunt, to ja oglądam - wyrasta na jedną z moich ulubionych aktorek.

    "TB" widziałam tylko 3 sezony - nie mogę się jakoś zabrać za czwarty.

    Mnie czeka długie czekanie na 3 sezon "Sherlocka" (jak dobrze pójdzie do do jesieni 2013 roku).

    OdpowiedzUsuń
  5. też czekam na "Czystą krew" :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.