poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Przeczytane książki: 8
Ilość stron: 2504
Książki do recenzji: 8
Książki inne: 0

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 0
Książki w ramach wyzwania popularna klasyka: 0
Książki w ramach wyzwania Rosja w literaturze: 0
Książki w ramach wyzwania czytam Kinga: 0
Filmy w ramach wyzwania oscary - najlepszy film: 0

Najlepsza książka: "Trupia farma" Bill Bass
Ilość książek w stosie:  135
Ilość książek do recenzji: 50

Od wydawnictwa:
Amazonka 1/3
Bellona 2/14
Dwójka bez sternika -/1
Editio -/3
Erica -/5
G+J 1/4
Initium -/2
Muza 1/9
Pascal 1/1
Prószyński i S-ka -/5 (w tym 4 gazety)
Telbit -/5
Wilga 1/1
Znak literanova 1/5

W tym miesiącu dostałam kopa dopiero pod sam koniec, mam nadzieję, że kwiecień pozwoli mi narobić chociaż 1/5 tych zaległości recenzyjnych. W planach mam powrót do nauki chińskiego, codzienne rozwiązywanie testów z biologii i chemii i  dużo, dużo ruchu. Co z tego wyniknie, zobaczymy. A jak wasze plany?

4 skomentuj:

  1. Świetne wyniki :) Co do planów na kwiecień to mam zamiar nareszcie wziąć się do powtarzania do egzaminu gimnazjalnego (na pewno powtórzę dużo jak został już niecały miesiąc), jakieś rozwiązywanie zadać itp. Oczywiście zamierzam też więcej czytać, ale co z tego będzie to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to coś niż nic. Ja żałuję, że tak olałam ten test. Dlatego zachęcam do powtórek, bo nigdy nie wiadomo, akurat może trafi się coś, co powtarzałaś ostatnio. :-)

      Usuń
  2. Niesamowite rezultaty osiągnęłaś w marcu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.