poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Ten post powinien pojawić się dwa dni temu, dokładnie 21 kwietnia 2012, bo właśnie wtedy mijają 3 lata od pierwszego wpisu na Wykredowanej, ale postanowiłam świętować go dziś razem z Światowym Dniem Książki.

Co tu dużo mówić... te 3 lata to duże wyzwanie i nigdy nie sądziłam, że tak długo będzie trwała ta przygoda. Nie sądziłam, że starczy mi zapału, pomysłów i chęci do pisania recenzji. Przez te 3 lata nauczyłam się tak wiele i tak wiele poznałam, dzięki Wam, że życzę sobie jak najdłuższego stażu wśród tak wspaniałych ludzi. 

Przez te 3 lata zawitało do mnie 114 850 osób, a 3881 osób kiedykolwiek zostawiło ślad. Są to skromne liczby, ale nauczyłam się, że nie liczy się ilość, ale jakość odwiedzających i zdaje sobie sprawę, że te ponad 100tys. ludzi, którzy czytali moje niedoświadczone wpisy są ludźmi równie zafascynowanymi literaturą, jak ja.

Od dnia założenia bloga do tej rocznicy przeczytałam 230 książek, co łącznie dało mi 77 856 stron. Dla mnie ten wynik jest imponujący i żywię nadzieję, że z rocznicy na rocznicę będzie, co raz większy.

Wiąże z tym blogiem duże plany i o ile czas mi pozwoli będę rozwijać go jeszcze bardziej. Dziękuję wszystkim wydawnictwom, które przesyłają mi swoje książki, dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość w oczekiwaniu na recenzję. Dziękuję również osobom, które stale mnie inspirują. Szczególnie: Kalio, Endze, Nyx, Agnie, Paulinie Surniak, Kreatywie i Hiliko*. Dziękuję za wspaniałe 3 lata.

A teraz kilka spraw związanych ze Światowym Dniem Książki:



Szczęśliwych zakupów, Mole! :-)

*Kolejność przypadkowa

15 skomentuj:

  1. Gratuluję z okazji rocznicy !
    3 lata to już piękny stać.
    Życzę Ci kolejnych równie udanych lat wśród nas, blogowiczów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy. Trzy razy to naprawdę niemało i oczywiście życzę zapału do dalszego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Miłośniczka Książek, dziękuję!
      @Wakacyjna, zapał jest, gorzej z czasem. Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych satysfakcjonujących latek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jak mi miło :) Dziękuję! :*

    Już 3 lata! To Twoje dziecko jest o 4 miesiące starsze od mojego ;) Gratuluję! Dla mnie Twój blog to jedna ze stałych blogosfery i niechże tak pozostanie na wieki wieków :D Dalszego rozwoju, przyjemności z czytania książek i prowadzenia bloga, niech Ci z nami dobrze będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Poczytajka, dziękuję. Oby jak najwięcej spędzonych w tak zacnym gronie :-)

      @Enga, teraz to jestem w szoku. Naprawdę jest starsze? Ten czas tak szybko leci, że żyłam w przekonaniu, że Twój blog jest dużo starszy od mojego. Dziękuję pięknie! :-)

      Usuń
  5. pogratulować 3 latek! to już prawie dinozaur z tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wielu, wielu wspaniałych lat świetności tego bloga, ambicji i siły w prowadzeniu oraz oczywiście WSPANIAŁYCH LEKTUR, bo bez nich, to ciężko cokolwiek pisać, prawda? ;)
    I dziękuję pięknie za tak budujące wyróżnienie, aż zaniemówiłam :) Miło wiedzieć, że kogoś inspiruję. Szczególnie, że sama ostatnio popadłam w jakiś dołek i myślę o sobie co najgorsze. Ale spoko, zaczęła się wiosna i trzeba wziąć się w garść! Popisać na blogach, cieszyć się z ładnej pogody, wyjść z domu i... żyć! Czego sobie i Tobie gorąco życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Silaqui, dziękuję!
      @Przynadziei,dinozaurem może być, byleby tylko nie trafił na półkę "zapomniane" :-)
      @Zaczytana, Beatrix, dziękuję!
      @Nyx, dokładnie. Jakby nie patrzeć, to co by się nie robiło, to jesteśmy zależni od czegoś. My recenzenci od książek, filmów czy sztuk itd.
      Mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko minie i będę miała trochę czasu dla siebie, ale teraz trzeba podciągnąć oceny i dobrze skończyć rok. Dziękuję!

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję rocznicy blogowania i życzę dużo entuzjazmu i weny na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech jej gwiazdka pomyślności ...!!! Kolejnych latek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zapału i nieustającej pasji na następne lata ;)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.