poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zapowiedzi - cotygodniowy cykl, prezentujący najbardziej interesujące zbliżające się premiery książkowe. Ponieważ portale literackie i strony wydawnictw podają często różne daty, należy traktować je raczej umownie.

Postanowiłam, że i ja dołączę swój udział. Mam tylko nadzieję, że będę robić to systematycznie, bo ze mną to różnie bywa :)

Przedstawione zapowiedzi książek mają swoją premierę w dniach od 17.06 do 23.06. Aby uzsykać informację na temat danej książki wystarczy kliknąć okładkę.












Uff, ale się naszukałam i na wklejałam... Nie mniej jednak napawa mnie to dumą, że a) nie rzuciłam tego w cholerę po drodze, b) polskie wydawnictwa wydają tyle książek i w dodatku tak ciekawych. W moim zestawieniu ograniczyłam się tylko do tych, których opis mnie zaciekawił (Pełną listę możecie zobaczyć w Kreatywy). Jak widać i tak został mi duży wybór książek. Przede wszystkim zwrócę uwagę na - "Gone", "Kwiat śliwy, mroczny cień, "Pustą kołyskę", na Czarną Serię,"Wyznania magika", "Wakacyjny dyżur" oraz na "Pradę", chociaż nie ukrywam, że do każdej książki pewnie kiedyś zajrzę :) A jakie są Wasze typy? Jest coś, na co czekacie od dawna, a może coś Was zaintrygowało właśnie teraz? Czekam na Wasze opinie :)

PS. Korzystając z okazji chciałabym Was poprosić o wsparcie w akcji, która zapewni Katowickiemu schronisku karmę dla kotów i psów. Wystarczy wejść w filmik poniżej, obejrzeć go i przekazać dalej. Nie bądźmy obojętni.


1 skomentuj:

  1. Ja "Dostatek" już mam i gdy skończę czytać inną książkę, zabieram się za tę, mam nadzieję fascynująca lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.