środa, 3 listopada 2010

Hasita rozpoczęła, ja kontynuuję.

Chwyć do ręki najbliższą książkę. Otwórz na 69 stronie i podziel się pierwszym zdaniem z tej strony. Nie zapomnij podać autora i tytuły książki.

"Przyglądał się mapom rozmyślając, co też najduję się poza ich marginesem: na mapach sporządzonych w Shire za granicami kraju widinały tylko białe plamy."
"Władca Pierścieni. Drużyna pierścienia" J.R.R. Tolkien

Zapraszam: Kalio, Hiliko, Nyx.

15 skomentuj:

  1. Bardzo lubię tę zabawę. Niekiedy na 69 stronie można znaleźć prawdziwe perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O już druga osoba, którą zaprosiłam cytuje "Władcę..." ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Władca... Nie czytałam jeszcze, ale może nadrobię to... Kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia - jestem w trakcie czytania, ale na razie leży na półce. Jakoś ostatnio nie mam weny do czytania, niestety. Chyba jakiś mały przesyt mam.

    Hasita86 - coś w tym musi być. Ja uwielbiam film, książek jeszcze nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam po obejrzeniu pierwszej części filmu :)

    Drugi tom czytało mi się najgorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie podobnie - drugi tom mnie nieco przyblokował.... Pamiętam, jak nie mogłam przebrnąć przez Enty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogłam przebrnąć przez pierwszą część drugiego tomu - Froda i Sama - Enty mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, ja na razie jestem pod koniec księgi pierwszej. Jak już wspominałam, mam lekki zastój w czytaniu wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też jutro, teraz zmykam czytać:) Dzięki za wywołanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przebrnęłam przez tę książkę. Ale może za młoda i za głupia byłam (:

    OdpowiedzUsuń
  11. "Władcę" zaliczam do jednych z lepszych książek, a na Tobie jakie robi wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki wielkie za zaproszenie, już lecę pochwalić się moim cytatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, jak ja bym chciała wreszcie zakupić pierwszy tom i zanurzyć sie w czytaniu, czyli ferie są teraz mi bardzo potrzebne.
    Mam nadzieję, że udałoby mi się przebrnąć...
    A Ty jakie masz wrażenie?
    PS To ja Floss, znowu wróciłam. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu u siebie zacytowałam. ;)

    LOTR wciąż przede mną, ale planuję wreszcie przeczytać w tłumaczeniu pani Skibniewskiej. A tak jakoś wpadają mi w ręce inne książki.

    A na zastój jest jedna rada - przeczekać, samo przejdzie. Teraz mam średni rytm czytania, ale filmy idą naprawdę ciężko. Tylko seriale jakoś się nie dają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.