poniedziałek, 8 listopada 2010

Wiem, że jakieś dwa dni temu stosik był. Niezbyt pokaźny, ale był. Tym razem chwalę się nabytkami, które wynikają z dwóch powodów. Jeden to wizyta w bibliotece. A drugi to nawiązana (trzecia już!) moja współpraca z wydawnictwami. Tym trzecim wydawnictwem jest Wydawnictwo Prozami. Bardzo cieszę się na tę nową możliwość szczególnie, że królują tam polscy autorzy!

W drugim stosiku "Nielegalne związki" to efekt gorącego polecenia autorki przez Moni, która swoimi recenzjami zaczarowała mój wybór. Oraz "Peanatema", na którą bardzo długo poluję, zachęcona u Kalio, jednak cena troszkę odstrasza. Trzecia zaś, "Romanitas", to wybór przypadku. Opowiada o cesarstwie rzymskim, akurat przerabiamy to w szkole, więc może coś się przyda.

1."Identyfikatory" Sylwia Drożdzyk
2."Teleznowela" Rafał Skarżycki
3."Cieszę się twoim szczęściem" Lucinda Rosenfeld

1."Nielegalne związki" Grażyna Plebanek
2."Romanitas" Sophia McDougall
3."Peanatema" Neal Stpehenson

14 skomentuj:

  1. Osz Ty szczęściaro! Kolejne wydawnictwo?! A u mnie cisza na blogu i zastuj w czytaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy :) ja też z nimi współpracuję i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie ciekawa jestem "Peanatemy" - przyciągała wzrok w księgarni, taka "wielka"... Ale cena odstraszała, przyznaję.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam okrutną ochotę na dwie pozycje z twoich stosów : "Nielegalne związki" i "Cieszę się Twoim szczęściem"
    I idąc za tytułem tej drugiej: cieszę się TWOIM szczęściem z wydawnictwem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam już na parę słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pozycje ;D Czekam na ich recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj racja, książek nigdy dość. ;) Uwielbiam patrzeć na blogowe stosiki. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nawiązania współpracy i cudownego stosu. :) Ja sama zastanawiam się, czy nie napisać do jakiegoś wydawnictwa z pytaniem o współpracę, ale to dopiero przez weekend się tym zajmę, bo teraz masakrycznie ciężko mam w szkole. No, w każdym razie miłego czytania i czekam na recenzje, może mnie skuszą do przeczytania tych książek... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnej współpracy i owocnych stosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książek nigdy za wiele ;) czekam na recenzje, może wtedy też coś przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz, jak nawiązałaś wspólpracę z wydawnictwem? Bo strasznie Ci tego zazdroszczę i gratuluję stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo wszystkim. Mam dużo pozytywnej energii, więc współpraca na pewno się uda.

    Klaudio - napisałam sama, zaproponowałam współpracę i Wydawnictwo się zgodziło. W pozostałych przypadkach sami się do mnie odzywali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.