piątek, 10 grudnia 2010

Powód pierwszy:
[Od góry]
1."Czarny statek" Sherko Fatah
2."Murzyni we Florencji" Vedrana Rudan [Przeczytana]
3."Dziewczyna w złotych majtkach" Juan Marse [Przeczytana]

Powód drugi:
Od góry:
1."Droga Cienia" Brent Weeks
2."Przynieście mi głowę wiedźmy" Kim Harrison
3."Zawód: Wiedźma cz.1" Olga Gromyko
4."Zawód: Wiedźma cz.2" Olga Gromyko

 I wspólna fotka:

Nie mam pojęcia, kiedy znajdę czas na czytanie! Muszę zacząć zaginać czasoprzestrzeń, żeby przeczytać nie o tyle wszystko co chcę, ale chociaż co mam w domu. :) Generalnie jeszcze czekają książki, które sama kupiłam, ale to pokażę, gdy nazbiera się większy stosik.

18 skomentuj:

  1. Spoooory :O) i interesujący :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytoczyłaś argumenty nie do zbicia:) Cały pierwszy stosik bym Ci porwała:) Czekam niecierpliwie na recenzje tych trzech książek (fantastyka to niestety nie moja bajka). A biblioteki są kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tematyka wiedźmińska :)Fajny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zainteresował szczególnie pierwszy stosik. "Dziewczynę w złotych majtkach" ogromnie chcę przeczytać, więc z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję tej książki. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedziałabym, że mam taki sam problem, ale to nie byłaby do końca prawda xD. Bo te książki znikają równie szybko, jak się pojawiają, co mnie dziwi. Ale nie powinno za to dziwić to, że nie mam czasu na naukę... xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie się zgadzam ! :)
    czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję "Dziewczyny w złotych majtkach" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas czekam na "Drogę cienia" w mojej bibliotece, ale jakoś doczekać się nie mogę.
    W ogóle fajne książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze DUŻE ;) Ależ Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Gdańsku pewnie takie rzeczy się zdarzają. Ale nie tutaj :)

    PS.
    Ukrywam się pod tym nickiem na Bloggerze - Grzesiek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pokaźne stosy :) Aż miło popatrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  12. 3/4 stosika chętnie bym znalazła w swojej bibliotece.;) Niestety, nie zanosi się na to...

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć mieszkam w dużym mieście, nie znalazłam jeszcze biblioteki, która choć w małej części zaspokajałaby moje książkowe potrzeby =(. No cóż, trzeba szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ja podobnie jak Moreni, 3/4 stosika chętnie widziałbym u siebie:) Teraz czekam na wrażenia!
    PS. Polubiłem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boooże, te stosy są przecudowne! Wiedźmę to już tak dawno czytałam, że z chęcią bym to zrobiła po raz kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny stos. widzę, że nie tylko ja mam problem nadmiaru książek a braku czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham bibliotekę od dawna, bez nie mogłabym wchłaniać najnowszych tytułów. Zresztą niedługo powinnam pochwalić się tym i owym.

    Znów pokazujesz książki, których nie czytałam lub całkiem nie znałam.

    Kiedy pierwszy raz przeczytałam tytuł "Dziewczyna w złotych majtkach" to pomyślałam, że to pastisz bondowskiego "Człowieka ze złotym pistoletem". Czasem człowiek potrzebuje więcej snu.

    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim za komentarze. Uwierzcie mi, że większości z Was ukradłabym przynajmniej połowę biblioteczki. Chociaż "ukradłabym" to złe słowo, oznaczające niecne plany, inaczej powiedzieć nie mogę, bo książek bym nie oddała. :)
    [Oczywiście żartuje.]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie zawsze dam radę na nie odpisać, lecz każdy z nich ma znaczenie.